lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradS 1000 RR - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

S 1000 RR

BMW S 1000 RR Granite grey metallic - Black storm metallic

CULORI DISPONIBILE

S 1000 RR

Un etalon în segmentul Superbike

BMW S 1000 RR a dus la o revoluție în segmentul Superbike încă de la apariția sa. Ulterior, dezvoltarea motocicletei a continuat la fel de intens, conceptul inițial beneficiind de o îmbunătățire constantă pe plan tehnologic. Un lucru însă a rămas neschimbat – puterea impresionantă a motorului de RR, un etalon constant în clasa sa.
Dynamic Traction Control (DTC) este acum în standard pentru o performanță dinamică mai bună și pentru mai multă siguranță. Rezultatul? S 1000 RR rămâne un ”pursânge” în lumea motocicletelor sport – atât pe stradă, cât și pe circuit. Tehnologia inovatoare disponibilă îți permite să experimentezi puterea și performanțele motocicletei la intensitate maximă.

Aspect de câștigător, performer sau luptător

RR-ul este simbolul unui superbike, iar acest lucru e valabil și în ceea ce privește designul. Cu partea sa frontală specifică și farurile asimetrice, este ușor de recunoscut. Silueta ascuțită este evidențiată de linii drepte, simple, iar suprafețele și formele se completează reciproc într-un tot unitar. Întreaga siluetă radiază dragostea pentru liniile drepte și viraje, iar setea de performanță de top este evidentă. RR emană dorința de accelerație și viteză, pe care o împărtășește cu riderul.
S 1000 RR e disponibil în trei combinații de culori: Gri Granit metalizat/Negru Storm metalizat, care surprinde formele și umbrele orașului pentru a crea o apariție ieșită din comun, Roșu Racing/Alb Light, cu jantele decorate cu o dungă roșie care evidențiază performanțele dinamice ale motocicletei, și Alb Light/Albastru Lupin metalizat/Roșu Racing, cu jantele decorate cu o dungă roșie, care indică genul sport de curse și apartenența motocicletei la familia BMW Motorsport.

Statistici câștigătoare, performanțe de top

Motorul cu patru cilindri în linie al modelului S 1000 RR livrează 146 kW (199 CP) la 13.500 rpm și un cuplu maxim de 113 Nm la 10.500 rpm. Valori impresionante, disponibile oricând pentru rider. Chiar și cu aceste performanțe, sistemul DTC (Dynamic Traction Control) garantează un nivel înalt de siguranță.
La fel de impresionant e faptul că, deși atinge cu ușurință un nivel atât de înalt de performanță, S 1000 RR respectă normele Euro 4.
Numeroase detalii îți permit să te bucuri de performanța S 1000 RR-ului, atât pe circuit, cât și în trafic. Cele trei moduri de condus – “Rain”, “Sport” și “Race” – asigură un control precis al accelerației și al sistemelor ABS și ASC, chiar și în condiții schimbătoare. DTC (Dynamic Traction Control) și ABS, ambele în standard, asigură un grad sporit de siguranță. Accelerația cotrolată electronic permite livrarea puterii imense într-un mod fin, dar precis. Cu rezoluția sa înaltă, instrumentarul de bord îi furnizează pilotului informații complete despre setările și statusul motocicletei. Drept rezultat, în orice moment ai la dispoziție o privire de ansamblu asupra performanțelor motocicletei.

Performanță și perfecțiune până în cele mai mici detalii

Rădăcinile performanței și ale rafinamentului merg și mai adânc. Spre exemplu, cu modurile de condus Riding Pro – “Slick” și “User Mode”, precum și cu ABS Pro, cu senzor de înclinare inclus, pilotajul motocicletei este o experiență complet nouă. Chiar și în cele mai înalte aspecte ale performanței, RR dispune de echipamente precum Pro Shift Assistant, pentru schimbarea treptelor de viteză fără acționarea ambreiajului, Launch Control sau Pit Lane Limiter. Dacă optezi pentru bateria de putere înaltă (Li-Ion), greutatea motocicletei va fi redusă cu 1,5 kilograme, pentru performanțe optimizate la nivel de motorport.

S 1000 RR rămâne un etalon în segmentul motocicletelor Superbike. Atât pe stradă, cât și pe circuit.

DATE TEHNICE

BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
Motor
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu lichid, 4 cilindri în linie, doi arbori cu came în chiulasă și patru supape pe cilindru
Alezaj x cursă 80 mm x 49.7 mm
Capacitate 999 ccm
Putere maximă 146 kW (199 CP) la 12.500 rpm
Cuplu maxim 113 Nm la 10.500 rpm
Raport de compresie 13.0:1
Control mixt / management motor Injecție electronică
Control emisii Convertizoare catalitice cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU4 cu țeavă de interferență și supape acustice
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 6.7 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (senzor de detonație; putere maximă la 98 RON)
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic 406 W
Baterie 12 V / 9 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate drepte
Transmisie Cu lanț 17/45
Şasiu / frâne
Cadru Cadru-pod din aliaj de aluminiu, motor cu funcție portantă
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată cu jambe de 46 mm diametru, reglabilă la comprimare și revenire, preload ajustabil
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe din aluminiu, amortizarea pe revenire reglabilă, preload ajustabil
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 120 mm
Ampatament 1.438 mm
Distanţa de fugă 96.5 mm
Unghi viraj ghidon 66.5°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3.50 x 17″
Jantă, spate 6.00 x 17“
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri de 320 mm, grosime de 5 mm, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 220 mm, grosime de 5 mm, etrier flotant cu 1 pistonaş
ABS BMW Motorrad Race ABS (parțial integral), dezactivabil
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.050 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 826 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.140 mm
Înălţime şa, masă proprie 815 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.805 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 208 kg
Masă totală permisă 407 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 199 kg
Volum util rezervor 17.5 l
Rezervă approx. 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

 

TEHNOLOGIE ÎN DETALIU

PERFORMANȚĂ GARANTATĂ

S 1000 RR are o performanta impresionanta – in timp ce respecta standardul EURO 4. Afla despre cele mai avansate tehnologii, care va asteapta cu RR chiar aici.

 

MOTORUL

LA FEL DE PUTERNIC CA ÎNTOTDEAUNA

Motorul cu patru cilindri in linie racit cu lichid al lui S 1000 RR este capabil sa dezvolte un uimitor 146kW (199 CP)la 13,500 rpm si un cuplu maxim de 113 Nm la 10,500 rpm. Totusi, cu acest tip de curba de putere, de la 4,500 rpm trebuie sa fii foarte atent la persistenta dezlantuirii dinamice.

 

SISTEMUL DE EVACUARE

OPTIMIZAT PENTRU MOTOCICLIST SI PROPULSIE

Amortizorul de zgomot dublu circuit aduce cuplu imbunatatit in intervervalul inferior de turatie al motorului, precum si o imbunatatire a ciclului de incarcare. Acest lucru reduce de asemenea si presiunea gezelor de esapament pentru o putere mai mare. Noul standard EURO 4 si standardul de sunet sunt indeplinite fara pierderi de performante.

 

DYNAMIC DAMPING CONTROL (DDC)

SCHIMBARE ÎN MILISECUNDE

Dynamic Damping Control (sau DDC pe scurt) este o unitate controlata electronic care ajusteaza suspensia complet automat pentru situatia respectiva. La un interval de 10 milisecunde unitatea de control DDC proceseaza o multitudine de informatii, cum ar fi tractiune, inclinare si raspunsul amortizorului. Pentru tine ca si rider, acest lucru inseamna ca RR are setarea optima pentru compresia si reculul amortizorului in orice moment. Asadar compromisurile pentru setarile suspensiei sunt acum un lucru al trecutului.

 

DYNAMIC TRACTION CONTROL (DTC)

SCHIMARE IN MILISECUNDE

DTC (Dynamic Traction Control), care acum vine ca standard, aduce o contributie semnificativa pentru stilul de pilotaj si pentru siguranta pe sosea remarcabila. In special in contextul schimbarii conditiilor de drum, pe suprafete cu un nivel scazut de aderenta si in cazut in care scade coeficientul de frecare, DTC ofera asistenta de nepretuit.

Patinarea rotii din spate este detectata de senzorul ABS și senzorul de viteză de înclinare, ajusteaza sistemul de control al motorului pentru cea mai buna tractiune. DTC detecteaza de asemenea inclinarea si ia in considerare acest lucru in timpul reglementarii. DTC este combinat in mod individual cu toate modurile de pilotaj, asigurand astfel siguranta maxima de pilotaj in orice moment.

 

ACCELERAȚIE ELECTRONICĂ

Electric throttle.

ACCELERAȚIE ELECTRONICĂ

S 1000 RR este controlat 100% prin intermediului acceleratiei electronice. Aceasta aduce mai multe beneficii. Controlul electric al alimentarii cu carburant inseamna ca valvele de acceleratie sunt operate mult mai direct. Acest sistem ride-by-wire ii permite pilotului sa accelereze si sa decelereze mult mai fin. Operarea acceleratiei este fizic mult mai usoara deoarece nu exista o transmisie mecanica.

 

SUSPENSIE

Chassis and suspension.

ȘASIU ȘI SUSPENSIE

Cu un unghi al lagărului furcii ascuțit, de 66,5 grade, un ampatament lung de 1.425 mm, pivot al basculei amplasat jos, distanța de fugă scurtă, ghidonul lat și coada ușoară, cadrul și suspensia sunt orientate spre performanță pură. Geometria suspensiei oferă pilotului o senzație excelentă a trenului față al motocicletei. Nivelul ridicat de agilitate, manevrabilitate facilă, aderența mecanică a roții spate și răspunsul clar al zonei limită a aderenței roții spate subliniază experiența intensă a pilotajului lui S 1000 RR.

 

PRO SHIFT ASSISTANT

SCHIMBĂRI DE TREPTE DE VITEZE CA LA CURSE

Pro Shift Assistant este o caracteristică cunoscută și îndrăgită de piloți în competiție, pentru că face mai simplă schimbarea în treaptă superioară sau inferioară .

Și pentru tine, acest accesoriu opțional va asigura numeroase beneficii, facilitând păstrarea mâinii pe ghidon la frânări puternice, pentru că nu mai trebuie să folosești ambreiajul. În plus, influența schimbării de sarcină asupra roții spate este redusă, ducând la un plus de stabilitate. Și nu în cele din urmă, Pro shift assistant reduce timpul de schimbare a vitezei. Vei învăța să îl iubești – și nu doar atunci când pilotezi la limită.

 

JANTE FORJATE

Forged wheels.

DE PE CIRCUIT PE STRADĂ

Pneurile și jantele sunt cele care asigură contactul cu suprafața drumului. Cea mai bună opțiune în acest sens sunt jantele forjate de aluminiu CP. Acestea sunt disponibile ca accesoriu opțional și vin cu o aprobare tip pentru vehicul.

Pe partea de pneuri, există două opțiuni: Pirelli Diablo Supercorsa SP C 120/70 ZR 17 pe față cu Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR 17 pe spate. Ca alternativă, Continental Conti Race Attack Compound 120/70 ZR 17 pe față și Conti Race Attack Compound 200/55 ZR 17 pe spate.

Se subînțelege faptul că sistemul de control dinamic al tracțiunii (DTC) din echiparea standard este adaptat în mod precis la compoziția pneului, astfel încât să funcționeze în condiții optime în timpul accelerării.

 

MODURI DE PILOTAJ

PENTRU FIECARE DRUM, PENTRU FIECARE RIDER

Modurile de pilotaj Rain, Sport și Race cu ABS și ASC vin în echiparea standard a noului S 1000 RR. Modurile Slick și User pot fi adăugate ca accesoriu opțional. La acesta din urmă, riderul poate defini setările separate pentru DDC și DTC pentru a permite setarea a două setări de suspensie diferite să fie testate în mers, prin simpla apăsare a unui buton.

 

DISPLAY

MAI MULT DINTR-O SIMPLĂ PRIVIRE

Bordul are un afișaj clar al setărilor selectate, plus viteza și turația motorului, pentru informare precisă și rapidă.

Următoarele date și funcții pot fi citite, printre altele: setare pentru DDC și pistă, înclinare, reducerea cuplului de către DTC, timpul pe tur și distanța turului, viteza pe fiecare tur, modul de pilotaj activ, setarea manșonului de accelerație, schimbări de viteză pe tur.

 

DESIGN

Tail section.

Gill-shaped recesses.

Light white / Lupin blue metallic / Racing red.

Racing red / Light white.

Granite grey metallic / Black storm metallic.

FAȚĂ ASIMETRICĂ

Pofta lui RR de a-și dezlănțui puterea este evidentă imediat. Contururile sale sunt foarte ascuțite. De la fața împărțită asimetric, spoilerul lung al motorului și coada cu design dinamic: fiecare element pare definit de viteză radicală și exprimă un impuls inconfundabil pentru accelerare. Chiar și când stă pe loc, spațiile în formă de branhii din carenele laterale sugerează ferocitatea lui RR.