lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradS 1000 R - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

S 1000 R

BMW S 1000 R Catalanograu uni

CULORI DISPONIBILE

S 1000 R

Dinamică fără compromisuri

Bătăile inimi tale sunt conectate direct la turometru?
Atunci S 1000 R este Roadsterul pentru tine – dezbrăcat până la esențiale, dar maximizat pentru un pilotaj distractiv. Motorul agresiv cu 165 CP/121 kw o să îți aducă zâmbetul pe buze de fiecare data când îl turezi. Iar sunetul bogat al tobei din titan slip on HP, nu încape nici o îndoială că acesta este modul în care trebuie să se audă viață la viteză mare.

Adrenalină pe două roți. Designul.

Unii o numesc goală, noi o numim concentrată pe elementele esențiale. Genele surorii, S 1000 RR, sunt destul de evidente: un design agresiv coadă sus/nas jos, față distinctivă împărțită asimetric și branhiile caracteristice. Panourile laterale reduse simțitor și vopseaua fac clar faptul că livrarea puterii nu este singurul lucru care este pur și fără compromisuri. Trei culori subliniază catacterul motocicletei: Motorsport, Gri Catalano și Roșu Racing/Negru metalic Storm.

Sursa dinamicii: motorul

Motorul de înaltă performanță cu 4 cilindri în linie, la fel ca și spatele, provine de la RR. Cu noile reglementări EU4 și cu cele de zgomot, performanțele ei au fost crescute la 165CP/121kW. Pentru o propulsie liniară și constantă a cuplului pe întreagă bandă de turație a motorului, accelerația electronică te lasă să livrezi puterea mult mai precis. Și Pro shift assistant testat în curse te ajută să schimbi vitezele fără să folosești ambreiajul: pentru mai mult dinamism și un timp de răspuns mai scurt.

Loc pentru ajustări. Echipamentul.

Standard, îți oferă două moduri de rulare: Rain și Road. “Rain” asigură un răspuns al accelerației gentil, cu ABS și ASC adaptat suprafețelor ude. Pe când, “Road” optimizează răspunsul accelerație, ABS-ul și ASC-ul pentru asfalt uscat. Opțional, poți avea alte două moduri: Dynamic și Dynamic Pro. Atunci ABS Pro îți oferă întârzierea perfectă chiar și atunci când te înclini, DTC, launch control și limitatorul pe linia boxelor. Modul Dynamic Pro îți permite să îți costumizezi setările. Așadar este doar o singură limită: a ta.

Sensibilă fără compromisuri. Opțiunile de individualizare

Pentru foamea insațiabila pentru curbe, există două pachete cu accesorii speciale. Pachetul Sport se ridică la nivelul așteptărilor. Îți aduce Pro shift assistant, cruise control și modurile de rulare Pro, inclusiv modurile Dynamic și Dynamic Pro, DTC, ABS Pro, limitator pe linia boxelor și launch control. Pachetul Dynamic, pe de altă parte, include DDC, manșoane încălzite, semnalizatoare cu LED și spoiler pentru motor. Și cu roțile forjate HP, motocicleta ta cântărește cu 2.4 kg mai puțin decât cele standard, dar au mai mult caracter.

DATE TEHNICE

BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
Motor
Tip Motor în patru timpi, răcit cu apă/lichid, 4 cilindri în linie, 4 valve per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă.
Alezaj x cursă 80 mm x 49.7 mm
Capacitate 999 ccm
Putere maximă 121 kW (165 hp) la 11,000 rpm
Cuplu maxim 114 Nm la 9,250 rpm
Raport de compresie 12.1 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică
Control emisii Norme de emisii EU4, Toba din titaniu slip on HP
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 6,7 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (senzor de detonație; putere maximă la 98 RON)
Sistem electric
Alternator 406 W
Baterie 12 V / 9 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă
Transmisie Cu lanț 17/45
Şasiu / frâne
Cadru Cadru-pod din aliaj de aluminiu, motor cu funcție portantă
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată Ø 46 mm, reglabilă la comprimare și revenire
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe din aluminiu, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 120 mm
Ampatament 1,439 mm
Distanţa de fugă 98.5 mm
Unghi viraj ghidon 65.2°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3.50 x 17”
Jantă, spate 6.00 x 17”
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe, diametru 320 mm, grosime 5mm
Frână, spate 1 disc, etrier flotant cu un pistoan, diametru 225 mm, grosime 5 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (parțial integral), dezactivabil
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2,057 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 845 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1,228 mm
Înălţime şa, masă proprie 814 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1,805 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 205 kg
Masă totală permisă 407 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 202 kg
Volum util rezervor 17.5 l
Rezervă aprox. 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE, cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului