lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradR nineT - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

R nineT

BMW R NINE T Black storm metallic

CULORI DISPONIBILE

BMW R nine T

Inconfundabil. Original. Răcit cu aer.

Motociclismul ca semn al libertății pure: peisaje, viraje, linii drepte. Fiecare metru contează. Acesta este drumul tău.
R nineT este tovarășul de drum perfect și nu cunoaște limite când vine vorba de împlinirea ta personală – asta și grație nenumăratelor posibilități de personalizare. Astfel, caracterul motorului său boxer răcit cu aer te împinge în față în mod irezistibil într-un mod care poate fi simțit clar, datorită curbei sale de cuplu zdravene – împreună cu tehnologia de ultimă oră.
Încă de la început, R nineT a încântat motocicliștii entuziaști din întreaga lume. Stimulează, inspiră și infectează.

R nineT, în mod inconfundabil

R nineT are un stil redus la esență, dar este în același timp o prezență complet inconfundabilă. Încorporează pasiunea și inovația de-a lungul a 90 de ani de producție de motociclete – laolaltă cu proporțiile clasice BMW Motorrad: motor boxer care iese în evidență, rezervor compact, spate îngust. Toate materialele sunt de calitate înaltă; suprafețele sunt prelucrate cu grijă. La toate acestea se adaugă o atenție la detalii incredibilă și o măiestrie autentică. Aripa, de exemplu, este montată pe jambele furcii folosind două suporturi forjate. Și suportul farului este produs din aluminiu.

Un boxer clasic

Puternicul său motor boxer cu doi cilindri, răcit cu aer, are o capacitate cilindrică de 1.170 cmc și o putere de 81 kW (110 CP) pentru o livrare a puterii foarte dinamică, chiar și la turații joase. Rezultatul: fiecare călătorie este o experiență specială. Atât în oraș, cât și pe drumurile cu viraje. În același timp, R nineT respectă și standardele EU-4 în vigoare.
Sistemul BMW Motorrad ABS din echiparea standard și opționalul ASC (Automatic Stability Control) îți permit să te bucuri de dinamica fără egal pe stradă. Furca inversată poate fi reglată manual pentru coordonare individualizată: pretensionarea arcului, revenirea și comprimarea se vor potrivi cu tine și cu stilul tău de pilotaj. Noul bord cu două instrumente, cu vitezometru și turometru, te informează cu încredere despre tot ce ai nevoie să știi în afară de plăcerea de a pilota.

Poziție relaxată, pilotaj fără stres

Chiar și ergonomia lui R nineT se potrivește la fix cu aspectul său general relaxat și cu caracteristicile sale de pilotaj dinamice. Sună aproape ca un paradox, dar, în ciuda performanței motorului, aici ținta este decelerare relaxată – în condiții de completă plăcere. Triunghiul ergonomic echilibrat și unghiul lagărului furcii destul de relaxat îți permit să descoperi noi rute în timp ce stai drept și relaxat. Adică ergonomia reușită și caracteristicile de pilotaj deosebite se potrivesc la fix împreună în cazul noului R nineT.

Născut pentru a fi customizat

Încă de la început, unul dintre punctele principale la dezvoltarea noului R nineT a fost conceptul său modular: pentru cel mai înalt grad de posibilități de customizare. Nenumăratele modificări, făcute atât de amatori, cât și de profesioniști, arată ce potențial are R nineT.
Interfețele deschise la capitolul electronică facilitează și ușurează instalarea componentelor electrice. În plus, există și subcadrul detașabil. Capătul din spate al subcadrului șeii poate fi demontat cu ușurință: petru o performanță puristă și plină de stil, sau pentru opțiuni alternative de șa.
Pentru a-i conferi R nineT-ului tău un nou look cu alte piese vopsite, există și alte variante de rezervor disponibile: rezervorul de aluminiu cu sudură vizibilă sau ascunsă, de exemplu, poate fi combinat cu șaua pilotului standard din două piese Poți înlocui șaua din spate cu un capac monopost din aluminiu.
Cele două culori speciale negru Black Storm metalizat / Vintage și albastru Blueplanet metalizat / Aluminiu sunt acum disponibile. Aici, pe lângă rezervor, R nineT primește capacul monopost de aluminiu și aripa față în culoarea aleasă de tine. Culoarea specială negru Black Storm metalizat / Vintage îi conferă motocicletei tale un aspect uzat prin lustruirea făcută manual.
Toba sport HP disponibilă în catalogul de accesorii poate fi poziționată jos sau sus: pentru un aspect remarcabil de la un capăt la celălalt.
Accesoriile opționale din fabrică sunt, de asemenea, impresionante – de exemplu manșoane încălzite și semnalizatoare cu LED. R nineT este gata chiar și pentru accesorii opționale expresive, precum noile noastre piese Prelucrate, fie ele capace de chiulasă, inel pentru far sau protecție pentru motor. Cu R nineT, nu primești doar maximul în timpul plimbării, ci și maximul posibil din motocicletă.

DATE TEHNICE

BMW R nineT
BMW R nineT
Motor
Tip Motor cu doi cilindri opuși (Boxer) răcit cu aer/ulei în 4 timpi, 2 arbori cu came și 4 supape dispuse radial pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 81 kW (110 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 116 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor injecție electronică indirectă în admisie / management digital al motorului cu limitare în frână de motor, aprindere dublă
Control emisii Convertizor catalitic controlat cu 3 căi, standarde de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 5,3 l
Tip combustibil Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (puterea maximă la 98 RON)
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Transmisie cu 6 trepte, cu roți dințate elicoidale
Transmisie Transmisie cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din patru părți, cu subcadru față și subcadru spate din trei părți, unitate motor portantă, subcadru spate demontabil pentru pilotaj fără pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată, 46 mm diametru al tubului fix
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; monoamortizor central, pretensionarea arcului reglabilă complet prin rotiță manuală, amortizare la revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 120 mm
Ampatament 1.487 mm
Distanţa de fugă 107,9 mm
Unghi viraj ghidon 63,2°
Roţi Jante turnate
Jantă, faţă 3,50 x 17″
Jantă, spate 5,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă Frână cu 2 discuri, diametru 320 mm, etriere cu 4 pistonașe
Frână, spate Frână cu 1 disc, diametru 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.110 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 900 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.240 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.795 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 222 kg
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 208 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă aprox. 3 L
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE, cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

Accesorii pentru R nineT

Să facă o motocicletă unică într-un mod inconfundabil este gloria supremă a pasiunii unui rider pentru motociclete. Pentru R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Racer și R nineT Pure, poți alege acum din Piesele Prelucrate din programul de accesorii originale BMW Motorrad gândit exact pentru acest scop.

Realizate din aluminiu premium, aceste componente separate extraordinare reprezintă un design premium și chiar și mai mult „Spirit Custom”.

Capace pentru cilindri Prelucrate

Un look „heritage” și mai accentuat: capacele pentru cilindri accentuează motorul cu doi cilindri opuși prin stilul lor „Contrast Cut”.

• Capace pentru cilindri prelucrate la CNC, realizate din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Efect evident de customizare prin accentuarea motorului cu doi cilindri opuși
• Componentă solidă cu rezistență excelentă la fisurare, chiar dacă motocicleta cade
• Asortat: Capac al bușonului de ulei Prelucrat

Capac Prelucrat pentru bușonul de ulei

Mai multă distincție – asortându-se cu capacele cilindrilor Prelucrate, capacul bușonului de ulei completează look-ul customizat al motocicletei în toate versiunile (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure sau R nineT Racer).

• Capac al bușonului de ulei prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Aspect unic bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Design gândit în mod optim pentru a se asorta cu capacele cilindrilor Prelucrate

Capac de curea Prelucrat

Deosebit de atrăgător și bine răcit – grație capacului de curea Prelucrat, motorul arată excelent și din față și beneficiază de răcire cu aer optimă.

• Capac de curea prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Vedere frontală evident modificată, deosebit de atrăgătoare
• Răcirea cu aer a motorului este îmbunătățită de forma acesteia

Capac pentru far Prelucrat

O îmbunătățire a aspectului: farul Prelucrat îi conferă perspectivei frontale a motocicletei un caracter individualist.

• Capac pentru far prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Accentuează în mod clar farul și îi conferă motocicletei un look deosebit în partea din față

Capac Prelucrat pentru capetele de ghidon

Capacul Prelucrat pentru capătul de ghidon evidențiază o abordare neobișnuită pentru a accentua ghidonul.

• Capac elegant pentru capetele de ghidon, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Diametru: 38 mm.

Capac Prelucrat pentru axul spate

Acest capac aduce o abordare atrăgătoare și premium pentru a ascunde gaura din axul spate.

• Capac pentru axul spate prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Acoperă gaura din axul spate
• Diametru: 75 mm

Capac Prelucrat pentru transmisia finală

Nici un detaliu nu este prea mic ca să fie ignorat – capacul Prelucrat al rulmentului transmisiei finale îl înlocuiește pe cel standard și complementează în mod perfect capacul Prelucrat al axului spate.

• Capac al rulmentului transmisiei finale prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic
• Diametru: 42 mm

Capac prelucrat pentru lagărul basculei

Accesorii de aluminiu în stânga și în dreapta – capacul Prelucrat pentru lagărul basculei înlocuiește capacul standard din plastic și ascunde capetele vizibile ale șuruburilor.

• Capace pentru lagărul basculei prelucrate CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic de pe stânga ș acoperă șurubul evident de pe dreapta
• Diametru: 51 mm (stânga) / 60 mm (dreapta)

Rezervor de aluminiu în 2 variante opționale

• Aluminiu lustruit manual, lac transparent lucios, cu sudură prelucrată
• Aluminiu lustruit manual, lac transparent lucios, cu sudură vizibilă
• Grad înalt de individualizare, datorită producției manuale
• Structură unică a suprafeței datorită lustruirii manuale
• Aspect exclusiv, accentuează look-ul clasic al lui R nineT
• Fabricație de înaltă calitate, la standardele de calitate BMW
• Formă, volum și greutate identice cu rezervorul de serie
• Capacitate utilă a rezervorului: aprox. 18 l, dintre care aprox. 3 l rezervă
• Aprobare la nivel mondial, la fel ca rezervorul de serie
• Instalarea se poate face doar de către un dealer autorizat BMW Motorrad

Aripă din fibră de carbon HP Carbon

• Aripă față de înaltă calitate, realizată din CFRP cu lac lucios rezistent la UV
• Înlocuiește aripa față standard
• Opțiune de personalizare pentru îmbunătățire vizuală și reducere a greutății

Capac motor HP din fibră de carbon

• Capac de înaltă calitate realizat din CFRP, cu lac lucios rezistent la UV
• Înlocuiește capacul standard
• Opțiune de personalizare pentru îmbunătățire vizuală și reducere a greutății

Capac monopost din aluminiu (NOU)

• Capac monopost realizat din aluminiu
• Spătar cu suprafață de înaltă calitate
• Compartiment mic de depozitare, rezistent la apă, nu se poate încuia
• Instalat pentru a înlocui șaua pasagerului
• Recomandat în cazul în care șaua pasagerului a fost demontată
• Nu în combinație cu geanta pentru locul pasagerului

Tobă sport Akrapovic (NOU)

• Tobă slip-on pentru sunet gutural, design exclusiv și reducere a greutății
• 2 poziții pot fi alese:
– Joasă (țeavă de legătură scurtă), cu sau fără subcadru pentru pasager
– Înaltă ¹ (țeavă de legătură lungă), cu efect custom puternic, inclusiv 2 scuturi termice din carbon pentru țeava de legătură
• Tobă realizată în întregime din titan (carcasă, țeavă de legătură și structură interioară)
• Capătul tobei realizat din carbon
• Reducere a greutății față de piesa standard (aprox. 2,2 kg/tobă)
• Cuplu și performanțe la același nivel cu modelul de serie
• Însemne Akrapovic înscrise cu laser pe lateral
• Cu permis pentru utilizarea pe drumuri publice (EU-ABE) ²

Suport pentru tobă (NOU)

• Suport elegant realizat din aluminiu forjat
• Toba se prinde de cadrul principal dacă se demontează subcadrul pasagerului
• Se potrivește atât cu toba standard, cât și cu toba sport Akrapovic în poziție joasă (țeavă de legătură scurtă)
• Nu se potrivește cu toba sport Akrapovic în poziție înaltă (țeavă de legătură lungă)
• Nu este pentru pilotaj solo

Șa personalizată pentru rider cu logo R nineT (NOU)

• Gândită exclusiv pentru customizare
• Linii atrăgătoare, mai ales în vedere laterală
– Continuă liniile rezervorului
• Suprafață de înaltă calitate a șeii, cu structură diferită a suprafeței
– Sus: reliefare impresionantă cu cusătură în cruce, antiderapantă
– În lateral și în spate: look Alcantara
• Neagră cu cusătură ornamentală dublă
• Logo R nineT brodat auriu
• Ceva mai joasă cu capitonaj mai subțire
• Înălțimea șeii: 775 mm (serie: 785 mm)
• Lungimea arcului interior al piciorului: 1.755 mm (serie: 1.760 mm)

Șa confort pentru pasager (NOU)

• Combină confortul sporit pentru pasager cu designul exclusivist
• Capitonaj mai lat și mai gros față de varianta de serie
• Suprafață a șeii de înaltă calitate, din piele artificială
• Neagră cu cusătură ornamentală dublă albă
• Logo R nineT auriu brodat, în spate
• Aspect și material asortate cu șaua standard
• Se potrivește și cu șaua custom pentru rider
• Nu în combinație cu geanta spate sau capacul monopost din aluminiu

Plăcuțe pentru genunchi

• Plăcuțe de cauciuc cu formă ergonomică pe partea dreaptă și stângă a rezervorului
• Element de design elegant, cu aspect heritage
• Împiedică zgârierea rezervorului
• Autoadeziv, se poate poziționa precis prin folosirea unui șablon
• Culoare: Negru

Semnalizatoare laterale cu LED

• Semnalizator elegant cu tehnologie cu LED
• Sticlă albă a semnalizatorului, cu 2 becuri LED per semnalizator
• Siguranță sporit la drum, deoarece becurile LED au practic uzură zero
• Consum de curent redus semnificativ

Capac de siguranță pentru bușonul de ulei

• Capac de închidere pentru bușonul de ulei, se poate încuia cu o cheie specială hexagonală
• Împiedică furtul capacului și introducerea altor lichide în sistemul de ungere
• Aluminiu prelucrat, suprafața vopsită argintiu în câmp electrostatic
• Însemne BMW Boxer
• Furnizat cu cheie hexagonală specială și garnitură

Geantă pentru rezervor cu sistem de prindere (NOU)

• Geantă funcțională pentru rezervor
• Pânză impermeabilă în partea superioară realizată din 40% poliester, 15% bumbac, 45% poliuretan
• Compartiment principal impermeabil cu fermoar
– Volum: aprox. 11 l
– Geantă interioară realizată din plasă de nailon și poliuretan laminat
– Impermeabilă datorită închiderii prin rulare, cu fixare cu agrafă și cusături etanșe
• Geantă exterioară prinsă pe capac, rezistentă la apă
• Geam din plastic, foarte rezistent la apă
– Accesibil prin fermoarul cu două părți din compartimentul principal
– Poliuretan laminat antiderapant în interior
• Compartiment mic de plasă pe interiorul capacului
• Placă de bază fixată precis, realizată din EVA cu poliuretan laminat antiderapant
• Mâner practic în partea din față
• Catarame elegante din metal lustruit, cu însemne BMW în relief
– Opțional, două curele cu cârlig se pot folosi pentru închidere (în funcție de cât este de plină geanta)
• Etichetă metalică mică cu logo BMW Motorrad în spate
• Inclusiv placă de bază cu laminare antiderapantă și deschidere pentru bușonul rezervorului
• Fixarea genții pentru rezervor pe placa de bază:
– Față: Conectarea cârligului la placa de bază
– Spate: Prindere Double D

Geantă spate cu sistem de prindere (NOU)

• Geantă textilă practică cu compartiment impermeabil cu fermoar
• Material rezistent la apă în partea superioară realizat din 40% poliester, 15% bumbac, 45% poliuretan
• Volum: aprox. 40 l
• 2 buzunare exterioare, rezistente la apă
• Placă de bază, fixată precis pe șaua pasagerului, realizată din EVA cu laminare antiderapantă din poliuretan
• Curea de umăr (detașabilă, cu lungime reglabilă, capitonată) plus mâner
• 2 curele cu lungime reglabilă pentru comprimarea volumului și ca opțiune pentru a depozita bagaje dedesubt
• Catarame elegante din metal lustruit cu însemne BMW în relief
– Opțional, două curele cu cârlig se pot folosi pentru închidere (în funcție de cât este de plină geanta)
• Etichetă metalică mică cu logo BMW Motorrad în spate
• Geantă de rezervor asortată, atrăgătoare
• Sarcină maximă: 5 kg
• Culoare: Negru
• Nu în combinație cu capacul monopost din aluminiu și șaua confort pentru pasager

Alarmă antifurt

• Semnale acustice și vizuale când motocicleta este mișcată sau în caz de vibrații
• Activarea poate fi programată individual (automat la oprirea contactului sau prin telecomandă)

Capac pentru șuruburile cadrului (NOU)

• Capac din aluminiu pentru a acoperi șuruburile deschise când subcadrul spate a fost demontat
• Recomandat când se folosește suportul tobei

Manșoane încălzite

• Înlocuiesc manșoanele existente (blocul de comenzi de pe ghidonul drept trebuie schimbat)

Protecție din aluminiu a capacelor cilindrilor

• Protecție eficientă a capacelor cilindrilor, realizată din aluminiu
• Accentuează designul și liniile motorului boxer
• Însemne BMW în relief pe suprafață mare