lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradBMW R nineT Racer - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

BMW R nineT Racer

BMW R nineT Racer Lightwhite uni

Noul BMW R nineT Racer

Stabil, dinamic, răcit cu aer

Noul R nineT Racer te poartă în era superkbike-urilor legendare. Departe de romantismul retro obsesiv, R nineT Racer este o motocicletă ușor de personalizat, cu o tehnologie inovatoare și o calitate specifică BMW Motorrad.
Ghemuit în spatele carenei superioare, cu ambele mâini pe semi-ghidoane, poți simți puterea motorului boxer și îi poți asculta sunetul specific. Și știi deja că doar un caracter puternic poate să mențină trasa ideală. Atât pe drum, cât și în viață.

Demonstrație de stil pe banda de viteză

Design-ul noului R nineT Racer este inspirat din motorsportul anilor ’70. Suprafețele alungite de-a lungul motocicletei creează senzația de accelerație continuă. Semi-carena superioară specifică, rezervorul, precum și șaua pilotului definesc silueta zveltă. Ampatamentul mărit și semi-ghidoanele poziționate în extremitatea anterioară completează poziția joasă, sportivă a pilotului. Datorită scărițelor poziționate mai sus și mai în spate, poziția specifică motorsportului de epocă este completă. Ești înconjurat de carenele albe, care ies în evidență în contrast cu partea mecanică și tehnologică de culoare neagră. Chiar și detaliile distinctive în culorile BMW Motorsport creează senzația de accelerație continuă.

Motor boxer puternic, pentru a ține trasa ideală

Tehnologia din spatele noului R nineT Racer respectă principii la fel de solide ca și designul: trenul de rulare și electronica s-au impus prin calitățile lor de la primul R nineT. Noul model respectă normele de emisii Euro 4, fără să fie afectată puterea de 81 kW (110 CP) asigurată de propulsorul boxer de 1.170 centimetri cubi. Motorul livrează accelerații impresionante încă de la turații joase, ca un boxer tipic. Grație semi-carenei și poziției sportive, te poți bucura acum de viteze de croazieră impresionante. Sistemele ABS în standard și ASC (opțional) asigură mai multă siguranță, chiar și atunci când mergi într-un regim sportiv. În plus, evacuarea 2-1 specifică designului ”café racer” demonstrează că nici tehnologia nu trebuie ascunsă.

Poziție pe măsura performanțelor

Sportiv și dinamic: semi-ghidoanele modelului R nineT Racer sunt poziționate cât mai jos pe jugul superior al furcii, protejând în acest fel încheieturile. În plus, poziția scărițelor, împinsă în spate și în sus, permite o poziție sportivă confortabilă. Opțional, înălțimea șeii poate fi coborâtă de la 805 mm la 795 mm. Perna șeii pilotului este ridicată în partea posterioară pentru a susține spatele în cazul călătoriilor mai lungi. Același lucru îl face și semi-carena frontală, în special la viteze peste 90 km/h.

Personalizare cu stil

Noul R nineT Racer este inspirat din perioada de glorie a motorsportului. Tocmai de aceea, este oferit ca standard în format de monopost. Este focusat pe sportivitate și se vede. Cadrul necesar pasagerului, disponibil ca ”retrofit”, permite conversia rapidă la o motocicletă pentru două persoane. Aceasta este doar una dintre modalitățile prin care-ți poți face R nineT Racer-ul să arate cum vrei tu. Gama variată de accesorii include, printre altele: două versiuni de rezervor din aluminiu, jante cu spițe și chiar suspensie joasă. Poți adăuga accesorii originale BMW Motorrad, precum cele din gama HP Carbon sau evacuare HP. R nineT Racer este optimizat pentru a permite montarea de accesorii realizate la comandă, precum cele din noua gamă Machined.

DATE TEHNICE

R NINET RACER
R NINET RACER
Motor
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 81 kW (110 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 116 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 5,3 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din trei secțiuni, una în față și doua în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică cu jambe de 43 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 120 mm
Ampatament 1.491 mm
Distanţa de fugă 103,9 mm
Unghi viraj ghidon 63,6°
Roţi Jante turnate
Jantă, faţă 3,50 x 17″
Jantă, spate 5,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.105 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 920 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.105 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.785 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 220 kg
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 210 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă app. 3,5 L
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE, cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

Accesorii pentru R nineT Racer

Capace pentru cilindri Prelucrate

Un look „heritage” și mai accentuat: capacele pentru cilindri accentuează motorul cu doi cilindri opuși prin stilul lor „Contrast Cut”.

• Capace pentru cilindri prelucrate la CNC, realizate din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Efect evident de customizare prin accentuarea motorului cu doi cilindri opuși
• Componentă solidă cu rezistență excelentă la fisurare, chiar dacă motocicleta cade
• Asortat: Capac al bușonului de ulei Prelucrat

Capac Prelucrat pentru bușonul de ulei

Mai multă distincție – asortându-se cu capacele cilindrilor Prelucrate, capacul bușonului de ulei completează look-ul customizat al motocicletei în toate versiunile (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure sau R nineT Racer).

• Capac al bușonului de ulei prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Aspect unic bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Design gândit în mod optim pentru a se asorta cu capacele cilindrilor Prelucrate

Capac de curea Prelucrat

Deosebit de atrăgător și bine răcit – grație capacului de curea Prelucrat, motorul arată excelent și din față și beneficiază de răcire cu aer optimă.

• Capac de curea prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Vedere frontală evident modificată, deosebit de atrăgătoare
• Răcirea cu aer a motorului este îmbunătățită de forma acesteia

Capac Prelucrat pentru capetele de ghidon

Capacul Prelucrat pentru capătul de ghidon evidențiază o abordare neobișnuită pentru a accentua ghidonul.

• Capac elegant pentru capetele de ghidon, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Diametru: 38 mm.

Capac Prelucrat pentru axul spate

Acest capac aduce o abordare atrăgătoare și premium pentru a ascunde gaura din axul spate.

• Capac pentru axul spate prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Acoperă gaura din axul spate
• Diametru: 75 mm

Capac Prelucrat pentru transmisia finală

Nici un detaliu nu este prea mic ca să fie ignorat – capacul Prelucrat al rulmentului transmisiei finale îl înlocuiește pe cel standard și complementează în mod perfect capacul Prelucrat al axului spate.

• Capac al rulmentului transmisiei finale prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic
• Diametru: 42 mm

Capac prelucrat pentru lagărul basculei

Accesorii de aluminiu în stânga și în dreapta – capacul Prelucrat pentru lagărul basculei înlocuiește capacul standard din plastic și ascunde capetele vizibile ale șuruburilor.

• Capace pentru lagărul basculei prelucrate CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic de pe stânga ș acoperă șurubul evident de pe dreapta
• Diametru: 51 mm (stânga) / 60 mm (dreapta)