lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradR 1200 RT - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

R 1200 RT

BMW R 1200 RT Alpine white

CULORI DISPONIBILE

R 1200 RT

Plăcere a pilotajului la infinit

Mai mult confort pentru o călătorie mai palpitantă. O motocicletă care a definit segmentul motocicletelor touring clasice a ajuns la următoarea etapă a evoluției: noul BMW R 1200 RT. Cu manevrabilitatea sa excelentă, R 1200 RT te ajută să te bucuri de ceea ce este cel mai important: să călătorești și să savurezi peisajele. Fie singur sau cu pasager: noul BMW R 1200 RT înseamnă pilotaj în condiții maxime de confort și relaxare în orice călătorie.

Performanțe mai bune. Mai mult control.

Noul RT are un motor boxer BMW răcit cu aer/apă cu și mai mult cuplu și cu o putere de 125 CP pentru un maximum de forță în orice condiții. Grație sistemului ASC de control al derapajelor, motocicleta rămâne foarte ușor de controlat și oferă stabilitate pe orice drum virajat. Modurile standard „Rain” și „Road” pot fi activate și prin apăsarea unui buton, adaptând perfect motocicleta condițiilor meteorologice și suprafeței drumului, în funcție de necesități. Computerul de Bord Pro și familiarele manșoane încălzite completează gama de echipament de bază.

Mai multe opționale. Mai mult confort.

Echipamentele speciale pentru noul RT facilitează manevrarea motocicletei, oferind în același timp un nivel sporit de confort. Spre exemplu, suspensia electronică BMW Dynamic ESA răspunde într-o fracțiune de secundă la schimbarea suprafeței de rulare. Schimbătorul Shift Assistant Pro permite riderului să schimbe în treapta superioară sau inferioară fără a folosi ambreiajul sau a închide accelerația. Altă opțiune disponibilă este modul „Dynamic”, care garantează un maxim de plăcere a pilotajului pentru motocicliștii sportivi și dinamici. De asemenea disponibil ca echipament opțional: un sistem de închidere centralizată care încuie ambele genți laterale prin telecomandă, un sistem de cruise control și multe altele.

Design mai interesant. Impresii mai puternice.

O motocicletă touring supremă, cu un design pe măsură: folosirea materialelor transparente dă impresia unui vehicul ușor și agil. R 1200 RT este disponibil în elegantele culori albastru metalizat Quartz, negru metalizat Ebony și gri mat metalizat Callisto.

Noul R 1200 RT – mai multe senzații pe kilometru.

DATE TEHNICE

BMW R 1200 RT

BMW R 1200 RT

Motor
Tip Motor boxer cu doi cilindri răcit cu aer/lichid, doi arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 92 kW (125 CP) at 7.750 rpm
Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de compresie 12.5 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3,9 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,3 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic de 540 wați
Baterie 12 V / 16 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din două secțiuni, față și spate, unitate motor-cutie de viteze portantă
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Telelever; diametru jambe 37 mm, amortizor și arc central
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 136 mm
Ampatament 1.485 mm
Distanţa de fugă 116 mm
Unghi viraj ghidon 63.6°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,50 x 17″
Jantă, spate 5,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral)
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.232 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 982,8 mm (incl. genți: 984,5 mm)
Înălţime (fără oglinzi) 1.415,6 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 / 825 mm (șa înaltă*: 830 / 850 mm; șa joasă*: 760 / 780 mm) *EO
Curbă suport interior, masă proprie 1.810 / 1.850 mm (șa înaltă*: 1875 / 1915 mm; șa joasă*: 1.740 / 1.780 mm) *EO
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 274 kg
Masă totală permisă 495 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 221 kg
Volum util rezervor 25 l
Rezervă aprox. 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

Accesorii pentru R 1200 RT

Topcase (NOU)

• Topcase impermeabil cu capacul vopsit în alb aluminiu mat metalizat
• Compartiment de depozitare mare (aprox. 49 l), încap două căști
• Spătar în echiparea standard, cu un nivel ridicat de confort pentru pasager
• Prindere: Se prinde ușor și convenabil de suportul de bagaje standard prin intermediul unui mecanism cu fixare prin rotire, fără să fie necesare piese suplimentare
• Două amortizoare cu gaz pentru deschiderea asistată a capacului.
• Două alternative:
– În configurație completă (doar în combinație cu echipamentul opțional 0417, închidere centralizată), include conexiune electrică, închidere centralizată, iluminare interioară, covoraș (ca topcase-ul de pe K 1600 GT)
– Light: Mai puțin echipament (fără conexiune electrică, închidere centralizată, iluminare interioară, covoraș)
• Greutate: Aprox. 10 kg
• Sarcină maximă: 10 kg
• Viteză maximă recomandată cu topcase-ul instalat: 180 km/h
• Furnizată fără încuietoare
• Opțional:
– Căptușeală și geantă interioară pentru topcase
– Buzunar pentru topcase
– A doua lumină de frână (doar pentru versiunea în configurație completă a topcase-ului)
– Ornament pentru capacul topcase-ului, placat cu crom

Huse interioare pentru topcase și gențile laterale touring

• Cunoscute și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Huse interioare fabricate din țesătură de poliester de înaltă calitate
• Foarte rezistente la umezeală
• Formă perfectă pentru utilizarea la maximum a capacității de depozitare
• Parte inferioară robustă și părți laterale ranforsate, pentru soliditate și păstrarea formei
• Curea de umăr detașabilă, capitonată, cu lungime reglabilă

• Husă interioară pentru gențile touring:
– Închidere cu fermoar pentru accesibilitate optimă
– Compartimente interioare practice pentru fixarea hainelor sau a altor obiecte din bagaj (capac cu plasă elastică pentru partiționare)
– Buzunare exterioare cu fermoar pentru obiecte mici
– Mâner amplasat central

• Geantă interioară pentru topcase:
– Capac cu închidere cu fermoar, deschidere largă pentru facilitarea accesului
– Două buzunare exterioare cu fermoar pentru obiecte mici (1x în lateral, 1x pe capac)
– Două mânere care se pliază cu ușurință în lateral
• Logo BMW Motorrad și logo mic BMW
• Culoare: Negru
• Notă: Utilizarea simultană a genții interioare și a buzunarului pentru topcase este posibilă, dar este limitată de unele restricții:
– Când sunt folosite simultan, nu pot fi umplute la capacitate maximă amândouă în același timp.
– Chiar dacă geanta este folosită separat, adaptoarele montate pe interiorul capacului topcase-ului reduce foarte puțin capacitatea genții.

Buzunar pentru topcase

• Cunoscut și testat pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Buzunar practic pentru capacul topcase-ului
• Compartimente interioare practice: compartiment pentru documente (DIN A4), două compartimente pentru obiecte mici (1x cu fermoar, 1x Velcro), suporturi pentru pix
• Se prinde ușor și rapid pe interiorul topcase-ului prin intermediul a patru adaptoare
– Potrivit și pentru folosirea în afara motocicletei, pentru transportul practic al documentelor (capsele pentru prinderea buzunarului în topcase se pot depozita în spatele buzunarului)
– Adaptoarele se montează pe interiorul capacului topcase-ului. Se prind prin intermediul șuruburilor furnizate special pentru acest scop.
• Închidere cu fermoar
• Obiectele se pot introduce și extrage cu ușurință, chiar și când buzunarul este în topcase: două inserții textile din lateral permit deschiderea buzunarului până la un unghi maxim de aprox. 90 °.
• Două mânere robuste
• Sarcină maximă: 1 kg
• Dimensiuni: 37x22x4 cm
• Material exterior: Țesătură de poliester de înaltă calitate
• Logo alb BMW Motorrad
• Culoare: Negru
• Notă: Utilizarea simultană a genții interioare și a buzunarului pentru topcase este posibilă, dar este limitată de unele restricții (vezi descrierea genții pentru detalii)

A doua lumină de frână pentru versiunea de topcase configurată complet

• Cunoscută și testată pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• A doilea stop de frână cu tehnologie LED de ultimă generație
• Mai multă siguranță la drum
• 16 becuri LED, geam clar cu suprafață interioară cromată
• Lungimea fâșiei cu becuri: aprox. 30 cm
• Tensiune de alimentare: 12 V
• Instalarea se poate face numai de către partenerii BMW Motorrad:
– Integrarea în ornamentul pentru capac de topcase existent deja: Setul de inserții de plastic negru din ornamentul capacului de topcase este înlăturat și stopul de frână cu fațetă montat în loc
– Alimentare prin conector furnizat în acest scop în topcase
– Instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Omologare la nivel mondial, fără necesitatea unei inspecții tehnice sau aprobări (semn de conformitate CE/SAE)
• Nu se potrivește cu versiunea Light a topcase-ului; doar în combinație cu echipamentul opțional 0417, închiderea centralizată

Topcase, mic

• Cunoscut și testat pe R 1200 RT (K26) și F 800 GT (K71/11)
• Topcase din plastic negru
• Capacitate: Aprox. 28 l, suficient pentru o cască
• Sarcină maximă: 5 kg
• Viteză maximă recomandată cu topcase-ul instalat: 180 km/h
• Se prinde cu ușurință pe suportul de bagaj standard, fără să fie nevoie de piese suplimentare
• Furnizat fără încuietoare
• Opțional:
– Geantă interioară pentru topcase
– Spătar pentru topcase, pentru un nivel mai ridicat de confort al pasagerului

Husă interioară pentru topcase mic

• Cunoscută și testată pe R 1200 RT (K26) și F 800 GT (K71/11)
• Husă funcțională, stabilă din punct de vedere dimensional
• Material exterior din nylon, cu ranforsare din EVA, planșeu preformat
• Formă și design asortat cu topcase-ul.
• Buzunare interioare pentru obiecte mici
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo BMW Motorrad, cusut
• Culoare: Negru

Protecție în caz de impact pentru gențile touring

• Cunoscute și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Două protecții robuste turnate din plastic pe fiecare parte
• Protejează eficient gențile din lateral și lateral față împotriva avariilor superficiale:
– Secțiunea exterioară este cea mai lată parte a genții (în locul suprafeței vopsite a genții).
– TPU, plasticul folosit, este rezistent și elastic, dar nu la fel de moale precum cauciucul.
– Astfel, vopseaua este protejată eficient împotriva avariilor (spre exemplu când se atinge motocicleta de un perete într-un spațiu îngust).
• Culoare: Negru
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)

Protecții pentru partea superioară a genților touring

• Cunoscute și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Două pelicule autoadezive pe fiecare parte
• Protejează vopseaua de pe genți în partea superioară și în lateral, spre exemplu pentru a împiedica zgârieturile provocate de cizme.
• Culoare: Transparente

Rucsac pentru rezervor (NOU)

• Rucsac de rezervor funcțional
• Țesătură de poliester îmbrăcată în PVC, rezistentă la uzură
• Partea de jos este din EVA (etilen-vinil-acetat) turnat, format pentru o potrivire perfectă pe rezervor și cu un strat de suprafață din poliuretan aderent
• Compartiment principal impermeabil, cu o capacitate de aprox. 11 l:
– Husă fabricată din țesătură de nylon îmbrăcată în poliuretan
– Închidere ermetică și impermeabilă prin rulare, cu cataramă cu baionetă și cusături etanșe
– Fermoarul este încuiabil (lacătul nu este inclus în pachet)
• Buzunar pentru hartă impermeabil:
– Deschidere largă pentru un acces bun prin fermoar cu două sensuri (în compartimentul principal)
– Strat din poliuretan antialunecare în interior
• Buzunar exterior impermeabil cu fermoar, cu funcție de suport de sticlă
– Un cablu din interior asigură o sticlă PET de 0,5 litri într-un loc în care este ușor accesibilă la o oprire rapidă.
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo R 1200 RT în lateral
• Culoare: Negru
• Opțional: inserția Vario pentru rucsacul de rezervor asigură un mijloc de a împărți în mod variabil volumul compartimentului principal

Inserție Vario (NOU – lansare pe piață în noiembrie 2013)

• Divizarea flexibilă a spațiului disponibil în interiorul rucsacului pentru rezervor:
– Inel exterior flexibil, cu prindere reglabilă de tip Velcro (LxH: aprox. 100×13 cm)
– Compartimente interioare flexibile, constând în doi pereți flexibili lungi și doi scurți, fiecare cu fixare de tip Velcro la ambele capete. Pereții oferă oportunitatea de a împărți interiorul în mod flexibil în mai multe compartimente mai mici.
• Buzunare mici prinse cu Velcro, cu logo BMW Motorrad
• Potrivit pentru rucsacuri de rezervor BMW Motorrad cu capacitate totală de 11 litri sau mai mult
• Material: etilen vinil acetat (EVA) flexibil, cu husa din poliester auto-atașată
• Culoare: Gri

Alte soluții utile pentru bagaje

• Geantă 2, mare, 55 l
• Geantă 2, mică, 31-36 l
• Geantă de voiaj 2, 50 l
• Curea
• plasă elastică

Ornament cromat pentru genți, ornament cromat pentru capacul topcase-ului

• Cunoscute și testate pe K 1600 GT și K 1600 GTL (K48)
• Accente cromate de înaltă calitate pentru un aspect personalizat
• Înlocuiesc piesele standard din plastic negru
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)

Tobă finală, cromată (NOU)

• Tobă standard placată cu crom de înaltă calitate pentru un aspect mai interesant
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Disponibilă și ca echipament opțional

Tobă sport Akrapovič (NOU)

• Tobă slip-on pentru sunet puternic și aspect sportiv
• Putere și cuplu la același nivel cu configurația standard.
• Fabricată complet din titan (carcasă, țeavă de legătură și interior)
• Capăt și scut termic din fibră de carbon
• Reducere considerabilă a greutății comparativ cu configurația standard (aprox. 1,1kg)
• Logo Akrapovič imprimat cu laser pe lateral
• Aprobat pentru utillizarea pe stradă (Permis General de Operare UE)¹
• Furnizat cu instrucțiuni de instalare

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

Parbriz confort (NOU)

• Mai înalt și mai lat decât parbrizul standard
• Protecție maximă la vânt și la intemperii pentru pilot și pasager
• Acustică excelentă
• Strat de lac antizgâriere pentru transparență pe termen lung
• Însemne R 1200 RT în partea inferioară
• Instalarea se poate face doar de către un partener BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Permis General de Operare

Sistem de asistare la schimbarea treptei (NOU)

• Permite schimbarea în treaptă superioară și inferioară fără debreiere sau închiderea accelerației în gamele de sarcină și de turație relevante în general pentru pilotaj
• Disponibil ca echipament opțional, montarea post vânzare este posibilă din punct de vedere tehnic (instrucțiunile de instalare se găsesc pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad))

Șa față standard / înaltă / joasă (NOU)

• O gamă de șei pentru a se potrivi cu nevoile ergonomice și preferințele fiecărui individ:
– Standard (1): Șa standard, cu înălțimea șeii „medie”
– Înaltă (2): Șa mai înaltă, potrivită în mod deosebit pentru riderii înalți, oferind un plus de confort deoarece genunchii pilotului au un unghi mai confortabil
– Joasă (3): Mai ușor pentru rider să pună picioarele pe sol, motocicleta devenind mai ușor de echilibrat când stă pe loc
• Fiecare dintre ele este reglabilă pe înălțime pe două poziții
• Toate versiunile sunt disponibile cu sau fără încălzire în șa
– Funcția de încălzire a șeii disponibilă doar în combinație cu echipamentul opțional de încălzire în șa (nu se poate monta post vânzare)
• Șa față cu încălzire în șa îmbunătățită cu rigiditate variabilă pe zone a căptușelii pentru și mai mult confort și husă specială Freshtouch:
– Șaua nu se încălzește la fel de mult pentru că razele de lumină sunt reflectate (în același fel cu tehnologiile coldblack și TFL Cool folosite la echipamentele moto). Diferența de temperatură dintre această husă și una din material normal este de aproximativ 10 °C.
– Conductivitate termală mai bună cu încălzirea în șa pornită
• Culoare: Negru
• Toate variantele sunt disponibile ca echipamente opționale

Înălțimile șeilor
• Șa față, standard: 805 / 825 mm
• Șa față, înaltă: 830 / 850 mm
• Șa față, joasă: 760 / 780 mm

Lungimile arcului interior al piciorului
• Șa față, standard: 1.810 / 1.850 mm
• Șa față, înaltă: 1.875 / 1.915 mm
• Șa față, joasă: 1.740 / 1.780 mm

Șa spate cu încălzire în șa

• Rigiditate diferențiată pe zone pentru mai mult confort
• Husă de înaltă calitate Freshtouch; vezi descrierea șeii față pentru mai multe detalii
• Funcția de încălzire în șa este disponibilă doar în combinație cu echipamentul opțional 0518, încălzire în șa (nu se poate monta post vânzare)

BMW Motorrad Navigator V (NOU – lansare pe piață 09/2013)

• Dispozitiv cu sistem de navigație GPS compatibil Bluetooth optimizat pentru utilizarea pe motociclete
• Display mare și luminos de 5″
• Disponibil cu hărți pentru Europa sau America de Nord¹, sau fără hărți preinstalate
• Actualizări ale hărților gratuite pe viață (doar pentru opțiunile cu hărți preinstalate)
• Memorie integrată de 8 GB (unitatea mondială 4 GB), și cu slot pentru card SD
• Garmin Smartphone Link disponibil opțional, pentru informații despre ambuteiaje în timp real, previziuni meteorologice recente și nu numai
• Special pentru K52:
– Convenabilitate a operării prin Multi-Controller și meniul de pe display-ul multifuncțional de la bord (ca pe K48)
– Doar în combinație cu echipamentul opțional 0272 “Pregătire pentru sistem de navigație” (montarea post vânzare posibilă din punct de vedere tehnic)
• Vezi buletinul de informații produs separat pentru informații detaliate despre Navigator V
– Capitolele „Motocicleta mea” și „Avertismente și mesaje de stare” descrise acolo sunt specifice modelelor K50/K51 și nu sunt disponibile pentru K52

¹ Disponibil doar în USA

Cablu adaptor pentru iPod

• Pentru conectarea unui iPod la interfața audio a sistemului audio
• Compatibil doar cu playere iPod cu Dock Connector lansate după ianuarie 2004
• Un adaptor suplimentar, disponibil prin magazinele de electrice și electronice, este necesar pentru conectarea unui iPod 5.

Protecție pentru capacul de chiulasă (NOU – lansare pe piață în al patrulea trimestru din 2013)

• Protecție pentru capacul de chiulasă fabricată din oțel special
• Protecție excelentă pentru capacul de chiulasă împotriva zgârieturilor și avariilor cauzate de pietrele zburătoare
• Protecție de plastic la exterior, înlocuibilă
• Tampon mare de cauciuc în interior
• Logo BMW Motorrad pe protecția de plastic
• Instrucțiunile de instalare disponibile în ASAP
• Notă: Potrivit și pentru R 1200 GS (K50) (nu în combinație cu barele de protecție din oțel special)

Faruri suplimentare cu LED

• Far suplimentar puternic cu LED în carcasă turnată din aluminiu
• Mai multă siguranță la drum: vedere mai bună și vizibilitate mai bună
• Becurile LED sunt atât de durabile încât se poate considera că nu au uzură, astfel încât operarea se face fără probleme și nu necesită întreținere
• Becurile LED albe emit o lumină de culoare foarte apropiată cu cea a luminii soarelui, pentru iluminarea diferențiată a drumului
• Diametru aprox. 70 mm, lungime aprox. 110 mm
• Omologare la nivel mondial, nu necesită inspecție tehnică sau aprobări suplimentare (semn de conformitate CE/SAE)
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad).

Montarea post vânzare a echipamentelor opționale

Montarea post vânzare a echipamentelor opționale este posibilă din punct de vedere tehnic. Vezi catalogul electronic de piese (ETK/EPC) pentru detaliile pieselor de care este nevoie pentru montarea post vânzare.
• Monitorizarea presiunii în pneuri (RDC)
• Modurile de pilotaj Pro
• Hill Start Control
• Sistem Cruise-control

Alarmă antifurt

• Semnale acustice și vizuale în cazul schimbării poziției sau vibrațiilor
• Oprirea contactului activează alarma antifurt
– Dacă se aplică, porniți funcția „activare automată a alarmei antifurt după oprirea contactului”
– Nu necesită telecomandă
• Alarma antifurt cu închidere centralizată nu se poate monta post vânzare (disponibilă doar ca echipament opțional montat din fabrică)

Capac de siguranță pentru bușonul de umplere cu ulei

• Capac pentru orificiul de umplere cu ulei, încuiabil cu o unealtă specială cu cap îndoit
• Protejează împotriva furtului capacului și pentru a împiedica substanțele străine să pătrundă în sistemul de ungere
• Frezat din aluminiu, anodizat argintiu la suprafață
• Logo BMW Boxer
• Furnizat împreună cu unealta specială cu cap îndoit și garnitură

Trusă de scule

• Trusă de scule la bord pentru lucrările simple de întreținere
• Mică, ușoară și multifuncțională:
– Mai ușor și mai rapid de închis și deschis, cu adaptor cu clic și blocator cu bilă
– Adaptor de șurubelniță standard și adaptor de cheie standard (9×12 mm and 3/8″) înseamnă că alte componente pot fi adăugate kit-ului în funcție de preferințele individuale.
• Calitatea și finisarea uneltelor (suprafață, harnașament etc.) sunt, desigur, excelente
• Include o geantă practică pentru unelte din piele artificială neagră
• Setul include:
– Cheie de bujii, telescopică, w/f 14
– Cheie imbus, w/f 19 3/8″
– Adaptor bit 3/8″ pătrat – 1/4″ hex
– Adaptor, reglabil 3/8″ – 9×12 mm
– Cheie cu capăt deschis, w/f 10 și 14 – 9×12 mm
– Cheie inelară, w/f 17 – 9×12 mm
– Biți, capăt în cruce PH1 și PH2 – 1/4″ hex
– Bit, simplu 6 mm – 1/4″ hex
– Biți, Torx 25, 30, 40, 45 și 50 – 1/4″ hex
– Inserție cheie tubulară, w/f 13 – 3/8″ pătrat
– Lanternă LED (fără baterie¹)
– Geantă pentru trusa de scule
– Instrucțiuni de operare
• Adaptorul pentru bobina de inducție trebuie comandat separat. Geanta pentru scule are un locaș gol pentru această unealtă opțională.

¹ Dispozitivul acceptă 4 celule, 1.5 V, tip LR-41.

Stander

• Stander pentru bascula spate, realizat din țeavă cu secțiune dreptunghiulară din oțel special, sudat
• Pentru ridicarea rapidă a motocicletei și fixarea ei într-o poziție anume
• Universal pentru multe modele BMW Motorrad (K2x, K4x, K71, K5x)
• Cum funcționează: Suportul tubular al Standerului este împins prin axul spate, apoi se aplică presiune la capătul pârghiei pentru a ridica roata spate. Există un adaptor pentru potrivirea diametrelor suportului tubular și axului spate.

Alte accesorii utile

• Priză suplimentară, spate
• Lumină cu LED pentru priză, 410 mm
• Încărcător de baterie
• Kit de pană pentru pneuri tubeless
• Husă pentru motocicletă
• Soluție pentru curățarea motocicletei
• Ulei de motor