lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradR 1200 GS - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

R 1200 GS

BMW R 1200 GS Black storm metallic

CULORI DISPONIBILE

R 1200 GS

Legenda se întâlnește cu progresul, perfecțiunea se întâlnește cu pasiunea

R 1200 GS este însuși definiția ideii de GS. A fondat segmentul moto dual-sport – și îl conduce cu încredere și în ziua de astăzi.
Diversitatea – drumuri, călătorii lungi, urban, teren, confort, performanță – combinată cu robustețea legendară și cu experiența de peste 36 de ani în dezvoltarea GS au ca rezultat o motocicletă care nu se teme de nici un concurent. Multitudinea de triumfuri în teste și de premii acordate de revistele cu profil tehnic sunt o dovadă impresionantă a acestui fapt. Și nu din întâmplare „GS-ul” este cea mai bine vândută motocicletă de peste 600 cmc – în toată lumea.
Noul model merge cu un pas mai departe: atât în ceea ce privește abilitățile de touring, cât și performanțele în off-road. Mai mult confort, mai multe abilități dinamice și mai multă distracție.

Motorul – indescriptibil

Încercat, testat și consacrat în cele mai dure condiții din nou și din nou: motorul boxer cu doi cilindri cu 125 CP (92 kW).
Este eficient și are un cuplu foarte mare – pentru plăcerea de a conduce în orice situație. Dar motorul boxer nu este legendar doar pentru fiabilitatea sa. Este și foarte docil. Ambreiajul în baie de ulei cu funcție antihopping și accelerația acționată electronic facilitează o dozare fină a puterii. Ce-ar fi să îl iei la un test-ride?

Manevrabilitatea – fără egal

Cadru principal rigid cu motorul ca element portant asigură un centru de greutate jos și facilitează o manevrabilitate bună, păstrând în același timp o stabilitate excelentă. Elementele suspensiei telelever și paralever asigură o amortizare perfectă pe orice suprafață. Și, cu sistemele noi de asistare a pilotajului, precum noua generație de ESA (Electronic Suspension Adjustment – Reglarea Electronică a Suspensiei), R 1200 GS este din nou punctul de referință în materie de plăcere a pilotajului prin apăsarea unui buton.

Modurile de pilotaj Rain și Road, precum și controlul automat al stabilității (ASC) sunt montate în echiparea standard, pentru a adapta motocicleta circumstanțelor în care se află.

Modurile de pilotaj opțional Pro asigură o gamă și mai largă de posibilități de ajustare a motocicletei la stilul tău de pilotaj (ex. Enduro și Dynamic). Sistemul Hill Start Control face pornirea în rampă mai ușoară și sistemul Dynamic Traction Contrl (DTC), care intervine și cu motocicleta înclinată, asigură un plus de siguranță și de performanță.

ABS Pro îți permite să folosești frânele și cu motocicleta înclinată, evitând astfel fără probleme situațiile periculoase. Stopul de frână dinamic avertizează participanții la trafic din spate în cazul frânării de urgență.

Personalizare – de neînlocuit

Un lucru rămâne mereu la fel: robust, dinamic și plin de caracter. Noile scheme coloristice și suprafețele de înaltă calitate subliniază de asemenea designul izbitor al noului GS. Și acesta e un lucru bun.
Fie că este vorba de ornamentele elegante de pe rezervor, de aripa față, de logo-urile GS sau de noile culori ale cadrului și ale suprastructurilor – R 1200 GS nu a fost niciodată atât de divers.
Și stilurile sunt noi. Stilul Exclusive adaugă accente vizuale și concentrează atenția pe un aspect încrezător și pe touring cu materiale și detalii de înaltă calitate.
Stilul Rallye face exact ce scrie pe etichetă, iar riderii cu ambiții serioase de off-road vor fi cu siguranță foarte mulțumiți.
În plus, există o gamă larg de accesorii opționale, inclusiv Keyless Ride, accesorii utile pentru off-road și chiar și sisteme de bagaje – pentru a adapta mai bine noul GS la dorințele tale.

DATE TEHNICE

BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
Motor
Tip Motor cu 2 cilindri opuși în 4 timpi, răcit cu aer/lichid, 2 arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 92 kW (125 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 125 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie 12.5 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă în admisie
Control emisii Convertizor catalic cu 3 căi în buclă închisă, standard de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 4,96 l
Tip combustibil Fără plumb super, cifră octanică 95 (RON)
Sistem electric
Alternator alternator trifazic 510 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 11,8 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte cu angrenare constantă și dinți elicoidali
Transmisie Transmisie cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din două bucăți, subcadru față și spate montate cu șuruburi, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Telelever; stanchion diametru 37 mm, monoamortizor central
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; monoamortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionarea arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) cu rotiță manuală, amortizarea la revenire reglabilă cu rotiță manuală
Suspensie travel faţă / spate 190 mm / 200 mm
Ampatament 1.507 mm
Distanţa de fugă 99.6 mm
Unghi viraj ghidon 64.5°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,00 x 19″
Jantă, spate 4,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Jantă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă Frână cu 2 discuri, discuri de frână flotante, diametru 305 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate Frână cu 1 disc, diametru 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS ABS BMW Motorrad Integral (parțial-integral), dezactvabil
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.207 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 952,5 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.412 mm
Înălţime şa, masă proprie 850 / 870 mm (suspensie joasă* 800 / 820 mm) *OE
Curbă suport interior, masă proprie 1870 / 1910 mm (șa joasă* 1750 / 1790 mm) *OE
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 244 kg
Masă totală permisă 460 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 216 kg
Volum util rezervor 20 l
Rezervă aprox. 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/ cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

CARACTERISTICI

MAI BUN ÎN ORICE PRIVINȚĂ

Noul R 1200 GS merge cu un pas mai departe: atât în ceea ce privește abilitățile de touring, cât și performanțele în off-road. Mai mult confort, mai multă dinamică și mai multă distracție au fost scopurile în proiectarea noului GS.

 

DESIGN

IREZISTIBIL

Captivează lumea peste tot cu look-ul său irezistibil. Noile elemente de carenaj ale lui R 1200 GS accentuează impulsul perpetuu către aventură. Noile ornamente galvanizate ale radiatorului afișează o robustețe vizuală sporită. Acestea sunt fabricate chiar din oțel inoxidabil. Culoarea cadrului poate fi aleasă din trei variante de finisare. Elementele de design de înaltă calitate și culorile atrăgătoare fac noul GS unic. Definitoriu pentru caracter încă de la primul șurub. Dar, fie că este vorba de elemente ornamentale elegante, aripa față, logo-urile GS sau noile culori ale cadrului și suprastructurilor – R 1200 GS nu a fost niciodată atât de diversificat.

 

STILURI

RALLYE SAU TOURING?

Drumuri lungi sau aventuri ambițioase în off-road? Noile stiluri ale lui R 1200 GS fac ambele variante posibile.

Cu materiale și detalii de înaltă calitate, stilul Exclusive adaugă elemente vizuale și pune accentul pe touring. O șa confortabilă și opțiuni specifice touring asigură nivelul necesar de confort. Oțelul inoxidabil și accentele vizuale asigură un aspect elegant în orice punct de întâlnire.

Cei care optează pentru stilul Rallye aleg aventura în afara cărărilor bătătorite. Suspensiile înălțate opțional, multe piese funcționale pentru off-road și jante negre cu spițe cu pneuri cramponate opționale te tentează să ieși pe drumuri neasfaltate. Și schema coloristică este un omagiu adus legendei raliurilor. Stilul Rallye este făcut pentru aventuri în off-road.

Indiferent de ce aventură preferi, genele lui R 1200 GS fac parte din ambele stiluri – o garanție a spiritului GS.

 

ROBUST

DURABIL

Aspectul lui R 1200 GS nu este doar un accent vizual, ci se referă și la funcționalitate. Robustețea noului GS a fost îmbunătățită și mai mult, grație inovațiilor precum aripa frontală anti-stropire și elementele aerodinamice ale aripii. Numeroase accesorii opționale precum crash-bar-urile îl fac și mai robust – pentru orice aventură. Grație celei mai noi tehnologii, senzorii reacționează și mai precis la diferitele condiții și astfel noul GS este mai puțin sensibil la situații nedorite.

 

DYNAMIC ESA

ADAPTABIL

Îți găsești foarte ușor poziția cu nenumăratele posibilități pe care le ai la dispoziție. Chiar și când riderul experimentat de GS vrea să piloteze în picioare, merită să stea jos. Pentru că înălțimile șeii și diferitele șei comfort sau rally nu lasă nimic de dorit. De la înalt și sportiv la confortabil și ideal pentru touring. Vei porni mereu într-o aventură în confort deplin, chiar și cu pasager.

 

HILL START CONTROL

LA DEAL

Hill Start Control previne alunecarea necontrolată spre înapoi în rampă prin intervenția precisă în sistemul de frânare ABS parțial integral, fără să fie nevoie ca maneta sau pedala de frână să fie apăsate permanent. Când Hill Start Control este activat, presiunea în sistemul de frânare spate crește astfel încât motocicleta rămâne staționară în rampă și riderul poate atinge solul cu ambele picioare. Perfect pentru aventuri la munte.

 

MODURI DE PILOTAJ

LA DRUM

Modurile de pilotaj ale următoarei generații te asigură că ai mereu aderența perfectă în momentul potrivit. Pe lângă cele două moduri de pilotaj standard „Rain” și „Road”, noile moduri opționale Pro (Dynamic și Enduro) te ajută să treci peste drumuri denivelate fără nicio problemă. Aici, setarea Dynamic Pro asigură o amortizare mai fermă, pentru a susține un stil de pilotaj mai sportiv. Trecerea în modul Enduro Pro asigură caracteristicile perfecte pentru rideri de Enduro ambițioși. Un răspuns lin al accelerației și o intervenție limitată a Enduro ASC fac ca pilotajul în teren accidentat să fie facil. Pur și simplu prin comutarea între modurile de pilotaj poți reacționa în câteva secunde la diferite suprafețe; atât ca intervenție a frânei, a elementelor suspensiei și a sistemelor electronice de control al răspunsului accelerației și al caracteristicii motorului. Cu un singur buton, modul potrivit este selectat sau la folosirea modului de pilotaj Pro adaptat nevoilor pilotului – pentru că aventura nu necesită pauză.

 

ÎNĂLȚIMEA ȘEII

NEORTODOXĂ

Îți găsești foarte ușor poziția cu nenumăratele posibilități pe care le ai la dispoziție. Chiar și când riderul experimentat de GS vrea să piloteze în picioare, merită să stea jos. Pentru că înălțimile șeii și diferitele șei comfort sau rally nu lasă nimic de dorit. De la înalt și sportiv la confortabil și ideal pentru touring. Vei porni mereu într-o aventură în confort deplin, chiar și cu pasager.

 

ACCESORII

INCREDIBIL!

Chiar și mai multă protecție. Chiar și mai multă siguranță. Chiar și mai multă fiabilitate. Și un aspect și mai reușit. Noile accesorii pentru R 1200 GS optimizează motocicleta la un nivel complet personalizat. Protecții noi pentru cilindri, topcase pentru două căști, chiar și piese de protecție pentru off-road, precum grilele pentru radiator și protecțiile pentru cadru, sisteme de bagaje și Keyless Ride. Astfel motocicleta devine cu adevărat a ta.

 

Accesorii pentru R 1200 GS

Tobă sport HP de la Akrapovič

• Tobă sport pentru sunet gutural și aspect sportiv
• Formă hexagonală-asimetrică, design exclusiv pentru BMW Motorrad
• Realizată în întregime din titan (carcasă, țevi de legătură și interior)
• Capătul și scutul termic sunt din fibră de carbon
• Greutate: aprox. 3,4 kg (cu aprox. 1,2 kg mai ușoară decât piesa standard)
• Mai mult cuplu la turații joase și medii, putere la același nivel cu configurația standard
• Logo HP mare și logo Akrapovič gravate cu laser pe lateral
• Aprobată pentru utilizare pe drumuri publice (Permis General de Operare UE) ¹
• Furnizată împreună cu instrucțiuni de instalare

¹ Respectați condițiile de aprobare care sunt valabile în țara în care folosiți motocicleta.

Geantă pentru șaua pasagerului

Geanta textilă impermeabilă se fixează pe șaua pasagerului și asigură 14 litri de spațiu de depozitare cu opțiunea de a se extinde la 18 litri – dimensiunea perfectă pentru de ex. naveta zilnică și călătorii de o zi. Este și modul perfect de a extinde spațiul de depozitare oferit de tank bag.

• Țesătură robustă din poliester îmbrăcată în PVC
• Compartiment principal impermeabil, aproximativ 14 l, extensibil la aproximativ 18 litri, geantă interioară cu capac care se rulează
• Fermoar pe trei laturi pentru accesibilitate bună
• Două buzunare exterioare cu fermoare pe lateral, rezistente la apă
• Fundul genții este EVA turnat, format pentru potrivire perfectă și cu strat superficial antiderapant de poliuretan
• Mâner practic și curea de umăr reglabilă și detașabilă
• Inscripția GS pe lateral, inscripție BMW Motorrad argintie în relief pe capac. Dimensiuni (Lxlxh): aprox. 27x28x18 cm (se extinde la 24 cm)
• Culoare: negru

Cutii Vario

• Cutie din plastic negru cu inserție de aluminiu în capac
• Bară în formă de arc pentru modificarea capacității cutiei
– Un mecanism patentat de reglare face posibilă reglarea convenabilă și rapidă a capacității cu o singură mână, prin tragerea unei manete.
– Reducerea în lățime (cu 12 cm mai îngust) care se poate obține prin reducerea capacității cutiilor contează, mai ales în traficul urban.
• Capacitatea cutiei, dreapta: aprox. 30-39 l
• Capacitatea cutiei, stânga: aprox. 20-29 l
• Mecanism inovator de prindere pe vehicul
• Potrivite pentru pilotaj în off-road
• Aspectul se potrivește cu cel al motocicletei
• Sarcina maximă per cutie: 10 kg
• Viteza maximă recomandată cu cutiile montate: 180 km/h
• Furnizate fără suportul de cutii și fără încuietori
• Suportul de cutii se integrează vizual foarte bine pe vehicul
• Opțional: Interior textil pentru cutiile Vario

Topcase Vario

• Topcase din plastic negru cu inserție de aluminiu în capac
• Bară în formă de arc pentru schimbarea capacității cutiei
– Un mecanism patentat de reglare face posibilă reglarea convenabilă și rapidă a capacității cu o singură mână, prin tragerea unei manete.
• Capacitate: aprox. 25-35 l
• Mecanism inovator pentru montarea pe vehicul
• Potrivit pentru pilotaj în off-road
• Aspectul se asortează cu al motocicletei
• Sarcina maximă per cutie: 5 kg
• Viteza maximă recomandată cu topcase-ul instalat: 180 km/h
• Furnizat fără suport de topcase și fără încuietoare
• Opțional:
– Geantă interioară pentru topcase Vario.
– Spătar pentru topcase, asigurând un nivel înalt de confort al pasagerului

Genți interioare pentru genți laterale Vario și pentru topcase Vario

• Genți funcționale, stabile dimensional
• Capac și bază realizate din EVA turnat cu țesătură de poliester și inserții realizate din țesătură de poliester îmbrăcat în PVC
• Separator de plasă cu compartiment cu fermoar în capac
• Fermoar pe tot conturul permite ajustarea capacității pentru a se potrivi cu dimensiunea cutiilor/topcase-ului Vario
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo mare GS pe capac
• Culoare: Negru

Sistem de bagaje de aluminiu

• Cutii și topcase din aluminiu, robuste și potrivite pentru pilotaj în off-road
• Capacitate:
– Cutii laterale: aprox. 36 l (dreapta), aprox. 44 l (stânga)
– Topcase: aprox. 32 l
• Sarcină maximă: 10 kg (per cutie laterală), 5 kg (topcase)
• Viteză maximă recomandată cu cutiile sau cu topcase-ul instalate: 180 km/h
• Aspectul se asortează cu cel al motocicletei
• Furnizat fără suport de cutii și fără încuietori
• Opțional:
– Genți interioare pentru cutii și topcase
– Spătar pentru topcase
– Mâner pentru cutii laterale și topcase

Suport de bagaje

• Suport de bagaje realizat din plastic vopsit negru
• Se instalează în locul șeii spate
• Distribuție mai bună a maselor cu bagajele amplasate mai aproape de centrul de greutate al vehiculului
• Înălțimea este aceeași cu a cutiilor Vario: cutiile și suportul laolaltă formează o suprafață mare și plată perfectă pentru transportul obiectelor mari
• Instalarea topcase-ului este posibilă doar fără suportul de bagaje standard și fără mânerele de suport pentru pasager
• Acces facil la trusa de scule standard sub placa articulată (cu logo mare GS)
• Nu în combinație cu șaua Rallye cu suport de bagaje

Geantă pentru rezervor, mică

• Geantă pentru rezervor, mică, impermeabilă
• Ideală pentru depozitarea obiectelor necesare pentru călătorii de o zi
• Țesătură robustă din poliester îmbrăcat în PVC
• Fundul genții este din EVA turnat, format pentru potrivire perfectă pe rezervor cu un strat superficial antiderapant din poliuretan
• Compartimentul principal:
– Capacitate aprox. 8 litri
– Căptușeală realizată din țesătură de nailon îmbrăcată în poliuretan
– Impermeabil cu închidere prin rulare cu cataramă cu baionetă și cusături etanșe
– Se poate încuia
• Compartiment impermeabil pentru hartă cu îmbrăcăminte din poliuretan pe interior
• Buzunar exterior mic, rezistent la apă, cu fermoar, cu funcție de suport pentru sticle
– Un elastic din interior fixează o sticlă PET de 0,5 l aici, unde este accesibilă la o oprire scurtă
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo GS mare în lateral
• Culoare: Negru

Geantă pentru rezervor, mare

• Geantă pentru rezervor impermeabilă, foarte funcțională
• Țesătură robustă din poliester îmbrăcat în PVC
• Fundul genții este din EVA turnat, format pentru potrivire perfectă pe rezervor cu un strat superficial antiderapant din poliuretan
• Compartimentul principal:
– Capacitate aprox. 11 litri, extensibil la aprox. 15 litri
– Căptușeală din țesătură de nailon îmbrăcată în poliuretan
– Impermeabil cu închidere prin rulare, cu cataramă baionet și cusături etanșe
– Se poate încuia
• Compartiment impermeabil pentru hartă cu îmbrăcăminte din poliuretan pe interior
• Buzunar exterior mic, rezistent la apă, cu fermoar, cu funcție de suport pentru sticle
– Un elastic din interior fixează o sticlă PET de 0,5 l aici, unde este accesibilă la o oprire scurtă
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo GS mare în lateral
• Culoare: Negru
• Opțional: Inserția Vario pentru geanta de rezervor asigură un mijloc de a împărți capacitatea compartimentului principal

Inserție Vario

• Împărțirea flexibilă a spațiului disponibil în interiorul genții de rezervor
– Inel exterior flexibil, cu prindere reglabilă cu Velcro
– Împărțire interioară flexibilă, constând în două inserții lungi și șase scurte, flexibile, fiecare cu prindere Velcro la ambele capete. Inserțiile de post de pereți oferă oportunitatea de a împărți interiorul în mod flexibil în compartimente mai mici.
– Husă flexibilă. În funcție de înălțimea rucsacului, chiar și obiectele mai mari, plate (spre ex. hărți) pot fi puse deasupra inserției vario.
• Potrivit pentru genți de rezervor BMW Motorad cu capacitatea totală de 12 litri sau mai mult
• Material: etilen-vinil-acetat (EVA) flexibil, cu îmbrăcăminte din poliester aderent
• Furnizată cu instrucțiuni de instalare

Parbriz, fumuriu

• Parbriz fumuriu pentru îmbunătățire vizuală și personalizarea motocicletei
• Formă identică cu parbrizul standard
• Strat rezistent la zgârieturi pentru transparență fără probleme pe termen lung
• Instalarea se face doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad, instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad)
• Permis General de Operare ¹

¹ Respectați condițiile de aprobare care sunt valabile în țara în care folosiți motocicleta.

Manșoane încălzite

• Manșoanele încălzite opționale, montate post-vânzare
• Înlocuirea manșoanelor existente, laolaltă cu blocul de comenzi multifuncțional pentru ghidonul drept
• Instalarea și activarea se fac doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))

Jante cu spițe

• Jante cu spițe pentru mai multă stabilitate și pentru pneuri tubeless
• Jantă robustă de la R 1200 GS Adventure
• Vopsită în negru (doar în stilul Rallye)
• Potrivită pentru pneuri on-road sau off-road, cu profil cramponat

Șa Rallye dintr-o bucată

• Șa Rallye dintr-o bucată și două culori, potrivită și pentru 2 persoane
• Disponibilă cu șa joasă / normală / înaltă pentru înălțimi de până la 900 mm

Suspensii sport

• Nouă articulație telelever cu suspensie sport față și spate
• Înalță motocicleta cu 20 de milimetri
• Sporește stabilitatea, manevrabilitatea și rezervele suspensiei

BMW Motorrad Navigator V

• Sistem de navigație prin satelit GPS compatibil Bluetooth, optimizat pentru folosirea pe motociclete
• Disponibil fie cu sau fără hărți preinstalate (pentru Europa)
• Funcționalitate deosebită, combinată cu operare simplă, adecvat pentru nevoile specifice motociclismului
• Ecran tactil mare, luminos, de 5’’ carcasă rezistentă la apă și la combustibil
• Include geantă practică
• Opțiuni de montaj specifice fiecărui vehicul în parte
• Operare convenabilă prin Multi-Controller*

¹Actualizări gratuite ale hărților pe viață (pentru hărțile preinstalate)
*Cu Pregătire pentru Dispozitiv GPS și Computer de Bord Pro

Protecție pentru chiulase realizată din oțel special

• Protecție excelentă pentru capacele chiulaselor, împiedicând zgârieturile și avariile cauzate de pietrele aruncate
• Protecție de contact din plastic la exterior, înlocuibilă
• Tampon mare de cauciuc pe interior
• Logo BMW Motorrad pe protecția de contact (Cum se vede pe R 1200 RT)

Crash bar

• Crash bar robust din 2 piese, realizat din oțel inoxidabil lustruit
• Protejează eficient cilindrii și chiulasele împotriva avariilor cauzate de căzături ușoare
• Aspect caracteristic de enduro
• Greutate: aprox. 3,6 kg
• Se combină în mod optim cu protecția pentru capacele chiulaselor

Pedală de frână, reglabilă

• Pedala de frână mai lată și reglabilă pe înălțime datorită mecanismului cu articulație
– Capăt articulat, cu două mărimi, patentat de BMW
• Frâna de picior este mai ușor de folosit când riderul stă în picioare pe scărițe
– Reglarea înălțimii este o operațiune care nu necesită unelte; riderul apasă capătul pedalei în jos înainte să pornească
• Instalarea se face doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))
• Vopsire în baie catodică, negru
• Material: tablă de oțel cu granulație fină

Scărițe pilot, reglabile

• Scărițe forjate de înaltă calitate, culoare aurie
• 3 poziții selectabile pentru înălțimea scăriței
– Poziția de jos identică cu a scăriței standard, plus încă 2 alte poziții mai înalte
– Ușor de reglat, cu șurub
• Placă pentru picior cu arc:
– Absorbție a șocurilor pentru mai mult confort în pilotajul așezat în șa
– Când pilotul stă în picioare pe scărițe, greutatea în plus apasă plăcuța și o aduce la nivelul scăriței. Conturul exterior zimțat expus astfel oferă o stabilitate mai bună a piciorului și, implicit, un control mai bun al motocicletei.
• Protecție de contact din plastic, înlocuibilă
• Lățimea scăriței: 4,8 cm (+1,8 cm față de standard)
• Lungimea scăriței: 10,5 cm (+1,3 cm față de standard)
• Logo BMW Motorrad inscripționat cu laser
• Instalarea se face doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))

Scărițe Enduro, late

• Aderență mai bună și control mai bun al motocicletei în off-road și când se pilotează ridicat în scărițe
• Materialul și forma scăriței împiedică alunecarea piciorului
• Lățimea scăriței: 5,0 cm (+2,0 cm față de standard)
• Lungimea scăriței: 10,4 cm (+1,2 cm față de standard)
• Oțel special aliat, turnat cu precizie
• Operare fără probleme a pedalelor de schimbător și frână de picior (înălțimea scărițelor nu se schimbă)
• Instalarea se face doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))

Apărători pentru mâini

• Protecție pentru mâinile pilotului și pentru comenzi împotriva vântului și vremii potrivnice, și un deflector pentru tufișuri, ramuri și pietrele zburătoare întâlnite în enduro
• Plastic dur, rezistent la lumină ultravioletă
– Suport realizat din poliamidă PA6, carcasă realizată din polipropilenă
• Culoare: Negru
• Furnizate cu instrucțiuni de instalare

Scut motor Enduro din aluminiu

• Scut robust realizat din aluminiu, grosime de 2 mm, anodizat
• Suportul este realizat din oțel special
• Protejează partea de jos a motorului de pietre aruncate și de contactul cu solul
• Mai lat și mai lung decât scutul motor standard
• Sporește caracterul off-road al vehiculului
• Greutate: aprox. 1,5 kg
• Instalarea se face doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))

Crash bar din oțel special

• Crash bar robust din 2 piese, realizat din oțel inoxidabil lustruit
• Risc mai mic de arsuri (de la colectoarele de evacuare), dacă se scapă motocicleta pe jos
• Aspectul caracteristic de enduro se potrivește cu al motocicletei
• Greutate: aprox. 4 kg
• Furnizat cu instrucțiuni de instalare

Protecție pentru far

• Protejează lentila împotriva pietrelor aruncate când motocicleta este folosită în off-road
• Sistem de prindere snap-lock pentru instalare și îndepărtare rapidă
• Doar pentru folosire în off-road
• Instalarea inițială a suportului se face doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))

Faruri auxiliare cu LED

• Far auxiliar puternic cu LED în carcasă turnată din aluminiu
• Vizibilitatea vehiculului este mai bună
• Mai multă siguranță la drum
• Tehnologie modernă cu LED:
– Becurile LED sunt atât de durabile încât pot fi considerate fără uzură, astfel încât utilizarea se face fără defecțiuni și fără necesitatea întreținerii
– Becurile LED albe emit lumină de o culoare foarte apropiată de cea a luminii zilei, pentru iluminare diferențiată a drumului
• Diametru aprox. 70 mm, lungime aprox. 110 mm
• Omologare la nivel mondial, nu necesită inspecție tehnică sau aprobare (însemnele CE/SAE pentru conformitate)
• Instalarea și activarea se fac doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))

Semnalizatoare cu LED

• Semnalizatoare atrăgătoare montate pe brațe, cu tehnologie LED de ultimă oră
• Sticlă albă a semnalizatorului, cu 2 becuri LED per semnalizator
• Siguranță sporită la drum, asigurată de becurile LED cu uzură zero
• Reducere considerabilă a consumului de curent:
– Frecvența semnalizării trebuie schimbată când se montează semnalizatoarele cu LED. În cazul BMW Motorrad, acest lucru se face prin rețeaua CAN bus; toate celelalte semnalizatoare cu LED aftermarket necesită instalarea unui rezistor (ceea ce înseamnă că nu se reduce consumul de curent).
• Instalarea și activarea se fac doar de către dealeri autorizați BMW Motorrad (instrucțiuni de instalare pe DVD-ul cu date de service RSD (Repair Service Data BMW Motorrad))
• Notă: Nu există aprobare pentru piața din SUA

Capac de siguranță pentru bușonul de umplere cu ulei

• Capac pentru bușonul de ulei, care se încuie cu unealtă cu cap special
• Protecție împotriva furtului capacului și pentru a nu permite intrarea substanțelor străine în sistemul de ungere
• Din aluminiu, strunjit, suprafața vopsită argintiu în câmp electrostatic
• Logo „BMW Boxer”
• Furnizat cu unealtă cu cap special și garnitură

Stander

• Stander pentru basculă, realizat din țeavă cu secțiune dreptunghiulară de oțel special, sudat
• Pentru ridicarea rapidă a motocicletei și susținerea sigură în poziție
• Universal pentru multe modele BMW Motorrad
• Cum funcționează: Suportul tubular al standerului este împins prin centrul axului spate, apoi se aplică presiune la capătul pârghiei pentru a se ridica roata spate. Un adaptor este folosit pentru a potrivi diametrul suportului tubular cu cel al axului spate

Trusă de scule

• Trusă de scule pentru service pentru lucrări simple de întreținere
• Mică, ușoară și multifuncțională:
– Mai rapid și mai ușor de închis și de deschis, cu adaptor snap-in și închidere cu bilă
– Adaptorul de biți standard și adaptorul de unelte standard (9×12 mm și 3/8’’) înseamnă că alte componente se pot adăuga în trusă, conform preferințelor individuale.
• Calitatea și finisările uneltelor (suprafață, funcționalitate etc.) sunt, desigur, deosebite
• Include o geantă practică pentru unelte, din piele artificială neagră
• Include:
– Cheie de bujii, telescopică, w/f 14
– Cheie imbus, w/f 19 3/8″
– Adaptor de biți 3/8“ pătrat – 1/4“ hex
– Adaptor, reglabil 3/8“ – 9×12 mm
– Cheie fixă, w/f 10 și 14 – 9×12 mm
– Cheie inelară, w/f 17 – 9×12 mm
– Biți, în cruce PH1 și PH2 – 1/4“ hex
– Bit, simplu 6 mm – 1/4“ hex
– Biți, Torx 25, 30, 40, 45 și 50 – 1/4″ hex
– Capăt tubular, w/f 13 – 3/8″ pătrat
– Lanternă cu LED (fără baterie¹)
– Geantă pentru trusa de scule
– Manualul utilizatorului
• Adaptorul pentru bobina de inducție trebuie comandat separat. Geanta pentru scule are un spațiu gol pentru a primi această unealtă opțională.

¹Dispozitivul necesită 4 baterii de 1,5 V, tip LR-41.

PACHETE DE ECHIPAMENT

Trei caracteristici distincte

Cu pachetele combinate, diferitele trăsături de caracter ale noului GS pot fi accentuate. Mai sportiv, mai confortabil sau ideal pentru touring. Fiecare pachet îi conferă lui R 1200 GS o trăsătură de caracter complet specială. Împreună cu gama largă de accesorii disponibile la dealerul tău, R 1200 GS devine GS-ul tău.

Pachetul Dynamic – de neoprit

Pachetul Dynamic include componentele sportive. R 1200 GS își accentuează caracterul dinamic atât din punct de vedere vizual, cât și funcțional. Astfel, tehnologia de ultimă generație asigură aderența perfectă pe orice suprafață și agilitate impresionant în orice situație.

Pachetul Dynamic include următoarele componente:
• Modurile de pilotaj Pro (incl. ABS Pro, HSC și DTC)
• Shift Assistant Pro
• Faruri cu LED (incl. TFT)
• Semnalizatoare cu LED

Pachetul Comfort – indispensabil

Pachetul Comfort conține un plus de plăcere a pilotajului și de siguranță. Poți să te bazezi pe sistemul de control al presiunii în pneuri (RDC), presiunea aerului din pneuri fiind afișată continuu și actualizată mereu. Cu plusul de confort, nimic nu-i poate deranja calmul lui R 1200 GS.

Pachetul Comfort include următoarele componente:
• Sistem de evacuare cromat
• RDC
• Protecții pentru mâini
• Manșoane încălzite

Pachetul Touring – fără limite

Pachetul Touring este gândit pentru rideri care savurează fiecare kilometru pe asfalt sau pe teren dificil și care ar rămâne încontinuu în șaua motocicletei lor R 1200 GS. Componentele fac turele lungi mai puțin obositoare și mai confortabile.

Pachetul Touring include următoarele componente:
• Dynamic ESA
• Pregătire pentru sistemul de navigație
• Keyless Ride
• Suport pentru cutii laterale stânga și dreapta
• Computer de bord Pro
• Cruise control

MODELUL RALLYE

Stilul Rallye iese în evidență pe orice teren – atât vizual cât și funcțional. Parbrizul sport asigură o vizibilitate optimă și libertate de mișcare, scărițele Adventure îmbunătățesc stabilitatea riderului în off-road. Șaua rally completează ergonomia ideală a postului de pilotaj.
Panourile frontale laterale și rezervorul în culoarea albastru Lupin metalizat ies în evidență din punct de vedere vizual. Rezervorul este prevăzut cu însemnele GS în stil Rallye. Elementele ornamentale din lateralul radiatorului sunt fabricate din oțel inoxidabil, iar radiatorul are o grilă de protecție – soliditate pentru performanțe în off-road. Cadrul este vopsit în albastru Cordoba, iar motorul și transmisia sunt vopsite în negru. Etrierele de frână aurii adaugă un contrast armonios. Jantele negre cu spițe completează perfect stilul Rallye.

MODELUL EXCLUSIVE

Exclusive. Stilul pentru entuziaștii GS cărora le place să se plimbe cu motocicleta lor și vor să arate bine în timp ce fac asta.
Combinat cu pachetul Dynamic, GS devine un adevărat vehicul de competiție alpin și un sprinter pe stradă.
Și, în combinație cu opțiunile de Touring, R 1200 GS devine tourer-ul ideal și complet, pentru care nicio călătorie nu este prea lungă.

Culoarea maroniu Iced Chocolate metalizat de pe aripa frontală și de pe rezervor se numără printre accentele vizuale ale stilului Exclusive.
În plus, însemnele GS sunt afișate cu mândrie pe rezervor și ornamentele laterale ale radiatorului sunt realizate din oțel inoxidabil. Etrierele de frână aurii se potrivesc perfect cu cadrul în culoarea gri Achat și cu grupul motopropulsor negru. Aspectul reușit este completat cu un strop de caracter prin intermediul șeii comfort pentru pilot.