lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradR 1200 GS Adventure - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

R 1200 GS Adventure

CULORI DISPONIBILE

 R 1200 GS ADVENTURE

Îți plac turele lungi și extreme? Pe drumuri grele, pe cărări pietruite și în sălbăticie? Asfalt, off-road, pietre și nisip: Acestea sunt provocările cărora noul BMW R 1200 GS Adventure le face față cu manevrabilitatea sa de excepție. O mașinărie pentru cei care vor să-și afle limitele și să le depășească. Sau, mai pe scurt: O motocicletă pentru cei care caută aventurile adevărate și nu vor să renunțe la plăcerea pilotajului în același timp.

Cucerește orice tip de teren pe o motocicletă enduro care îți satisface toate necesitățile practice. Două moduri de pilotaj în echiparea standard – „Rain” și „Road” – sunt disponibile la apăsarea unui buton și oferă două experiențe de pilotaj rafinate și complet diferite. Este ca și cum ai avea două motociclete într-una. Alte moduri de pilotaj sunt disponibile opțional.
Capacitatea de 30 de litri a rezervorului, combinată cu consumul redus de combustibil al motorului te fac cu adevărat „de neoprit” pe asfalt și în afara lui, făcând din opririle neprogramate o amintire. În plus, nivelul standard de echipare a fost îmbunătățit, incluzând spre exemplu un computer de bord. Se poate naviga prin meniu foarte ușor, pilotul primind informații utile, precum nivelul combustibilului din rezervor, viteza și consumul de combustibil.
Latura practică a acestui enduro-tourer este completată de un spațiu integrat deasupra rezervorului, care îți permite să păstrezi obiecte mici la îndemână în orice moment.

R 1200 GS Adventure are un răspuns dinamic în orice situație datorită cuplului legendar de 125 Nm și puterii maxime de 125 CP livrate de noul motor cu doi cilindri, în patru timpi, răcit cu lichid.

R 1200 GS este caracterizat și de un design inconfundabil, o poziție în șa mai confortabilă, protecție la vânt și intemperii fără egal și un caracter puternic. Este disponibil în trei variante de culoare: Olive mat, Racing Blue metalizat și Alpine White 3.

R 1200 GS Adventure. Fă-te remarcat. Oriunde.

 DATE TEHNICE

BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 GS Adventure
Motor
Tip Motor boxer cu doi cilindri răcit cu aer/lichid, doi arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de compresie 12.5 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,3 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,9 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic (putere nominală 510 wați)
Baterie 12 V / 11,8 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din două secțiuni, față și subcadru spate prins în șuruburi, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Telelever; diametru jambe 37 mm, amortizor și arc central
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD (amortizare progresivă),pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă prin rotiță.
Suspensie travel faţă / spate 210 mm / 220 mm
Ampatament 1.510 mm
Distanţa de fugă 92,7 mm
Unghi viraj ghidon 65,5°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 3,00 x 19″
Jantă, spate 4,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Jantă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 305 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral), decuplabil
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.255 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 980 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.450 mm
Înălţime şa, masă proprie 890 / 910 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1,950 / 1,990 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 260 kg
Masă totală permisă 480 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 220 kg
Volum util rezervor 30 l
Rezervă aprox. 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

 Accesorii pentru R 1200 GS Adventure

Sistem de cutii din aluminiu

• Cutii laterale și topcase din aluminiu, robuste și potrivite pentru off-road
• Capacitate:
– Cutii: Aprox. 36 l (dreapta), aprox. 44 l (stânga)
– Topcase: Aprox. 32 l
• Sarcină maximă: 10 kg (per cutie), 5 kg (topcase)
• Viteză maximă recomandată cu cutiile laterale și/sau topcase-ul instalate: 180 km/h
• Aspectul se asortează cu cel al motocicletei.
• Furnizate fără suportul de bagaje și încuietori
• Opțional:
– Husă interioară pentru cutii laterale și topcase
– Spătar pentru topcase
– Mâner pentru cutii laterale și topcase

Husă interioară pentru cutii laterale și topcase

• Husă interioară impermeabilă fabricată din pânză gudronată
• Cu aceeași capacitate ca topcase-ul și cutiile laterale
• Închidere ermetică prin rulare, cataramă cu baionetă
• Mânere și curea detașabilă pentru purtat pe umăr
• 4 prinderi pe lateral pentru fixarea huselor în cutii sau topcase cu set de mânere
• Logo GS mare
• Culoare: Negru/gri

Mâner pentru cutii laterale și topcase din aluminiu

• Mânerul facilitează transportul manual al cutiilor laterale și topcase-ului din aluminiu
• Poate fi folosit și la fixarea obiectelor din bagaj, spre exemplu a huselor, de capacul cutiilor/topcase-ului
• Se furnizează: 1 mâner, 4 curele, instrucțiuni
• Mânerele se prind de închizătorile cutiilor sau topcase-ului

Placă pentru bagaje

• Placă pentru bagaje realizată din plastic vopsit negru
• Se instalează în locul șeii din spate
• Distribuție mai bună a greutății, cu bagajele prinse mai aproape de centrul de greutate al vehiculului
• Împreună cu cutiile laterale, formează o suprafață mare pentru prinderea obiectelor mari (a se nota: placa pentru bagaje stă cu aproximativ 12 mm mai jos decât capacele cutiilor laterale).
• Acces facil la trusa de scule standard de sub placa articulată (cu logo GS mare)
• Indisponibilă în combinație cu șaua Rally cu placă de bagaje

Rucsac de rezervor

• Rucsac de rezervor funcțional
• Țesătură de poliester îmbrăcată în PVC, rezistentă la uzură
• Partea de jos este din EVA (etilen-vinil-acetat) mulat, format pentru o potrivire perfectă pe rezervor și cu un strat de suprafață din poliuretan aderent
• Compartiment principal impermeabil:
– Capacitate: Aprox.12 l, extensibil la aprox. 16 l
– Husă fabricată din țesătură de nylon îmbrăcată în poliuretan
– Închidere ermetică și impermeabilă prin rulare, cu cataramă cu baionetă și cusături etanșe
– Fermoarul este încuiabil (lacătul nu este inclus în pachet)
• Buzunar pentru hartă impermeabil:
– Deschidere largă pentru un acces bun prin fermoar cu două sensuri (în compartimentul principal)
– Îmbrăcăminte din poliuretan antialunecare în interior
• Buzunar exterior impermeabil cu fermoar, cu funcție de suport de sticlă
– Un cablu din interior asigură o sticlă PET de 0,5 litri într-un loc în care este ușor accesibilă la o oprire rapidă.
• Mâner și curea de umăr detașabilă
• Logo GS în lateral
• Culoare: Negru/gri
• Opțional: inserția Vario pentru rucsacul de rezervor asigură un mijloc de a împărți în mod variabil volumul compartimentului principal

Inserție Vario

• Divizarea flexibilă a spațiului disponibil în interiorul rucsacului pentru rezervor:
– Inel exterior flexibil, cu prindere reglabilă de tip Velcro (LxH: aprox. 100×13 cm)
– Compartimente interioare flexibile, constând în doi pereți flexibili lungi și doi scurți, fiecare cu fixare de tip Velcro la ambele capete. Pereții oferă oportunitatea de a împărți interiorul, în mod flexibil, în mai multe compartimente mici.
• Buzunare mici prinse cu Velcro, cu logo BMW
• Potrivit pentru rucsacacuri de rezervor BMW Motorrad cu capacitate totală de 11 litri sau mai mult
• Material: etilen vinil acetat (EVA) flexibil, cu husa din poliester auto-atașată
• Culoare: Gri

Alte soluții utile pentru bagaje

• Geantă textilă 2 mare, 55 l
• Geantă textilă 2 mică, 31-36 l
• Geantă 2, 50 l
• Curea
• plasă flexibilă cu cârlige

Semnalizatoare cu LED

• Semnalizatoare atrăgătoare pe suporturi, cu tehnologie LED
• Semnalizatoare cu sticlă albă, cu 2 becuri LED per semnalizator
• Mai multă siguranță la drum, asigurată de becurile LED cu uzură neglijabilă
• Reducere considerabilă a consumului de curent:
– Frecvența de activare trebuie schimbată atunci când se montează semnalizatoarele cu LED. În cazul BMW Motorrad, această operațiune se realizează prin rețeaua CAN bus. Toate semnalizatoarele aftermarket cu LED necesită instalarea unui rezistor (ceea ce înseamnă că nu există nicio reducere a consumului de curent).
• Instalarea și activarea se pot face doar de către dealerii BMW Motorrad; instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair and Service Data BMW Motorrad)
• Notă: Nu sunt aprobate pe piața din SUA.

Capace pentru găurile mânerelor

• Capace negre din plastic
• Acoperă găurile lăsate de mânerele de susținere pentru pasager atunci când acestea nu sunt instalate
• Aspect vizual plăcut și protecție anticoroziune pentru găurile respective
• Conținutul pachetului: 4 capace (față și spate, stânga și dreapta), instrucțiuni de instalare
• Supliment practic pentru placa de bagaje (cod de piesă 77 44 8 523 742) și pentru șaua Rallye cu placă de bagaje (cod de piesă 77 34 8 523 744), dacă mânerele de susținere standard sunt detașate

Tobă sport Akrapovič

• Tobă slip-on pentru sunet puternic și aspect sportiv
• Mai mult cuplu la turații joase și medii, putere la același nivel cu configurația standard
• Formă hexagonală asimetrică, design exclusiv pentru BMW Motorrad.
• Fabricată complet din titan (carcasă, țeavă de legătură și interior)
• Capăt și scut termic din fibră de carbon
• Greutate: aprox. 4.7 kg, inclusiv piesele de montaj (puțin < 0.5 kg) mai ușoară decât piesa standard)
• Logo mare HP și logo mic Akrapovič imprimate cu laser pe lateral
• Aprobat pentru utillizarea pe stradă (Permis General de Operare UE)¹
• Furnizat cu instrucțiuni de instalare

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

Parbriz, fumuriu

• Parbriz pentru R 1200 GS (K50) ca alternativă mai mică la parbrizul standard
• Lăcuire antizgârieturi pentru transparență fără probleme pe termen lung
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.
• Permis General de Operare¹

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

Parbriz, înalt, fumuriu

• Parbriz fumuriu pentru un aspect vizual diferit și personalizarea motocicletei
• Formă identică cu parbrizul standard al lui R 1200 GS Adventure (K51)
• Lăcuit antizgâriere pentru transparență fără probleme pe termen lung
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.
• Permis General de Operare¹

¹ Respectați întotdeauna regulile pentru aprobare valabile în țara în care utilizați motocicleta.

Deflectoare aerodinamice, fumurii

• Deflectoare aerodinamice, stânga și dreapta, pentru un aspect vizual diferit și personalizarea motocicletei
• Identice ca formă cu deflectoarele aerodinamice standard de pe R 1200 GS Adventure (K51)
• Instrucțiuni de instalare în atelier disponibile pentru descărcare de pe ASAP

Scărițe față, reglabile

• Scărițe de calitate, frezate și finisate în auriu anodizat
• 3 poziții selectabile pentru înălțimea scăriței față:
– Poziția superioară identică cu cea standard, alte două poziții mai joase selectabile (10 mm diferență între setări)
– Ușor de reglat prin intermediul unui șurub
• Plăcuță pentru scăriță montată pe arc:
– Absoarbe șocurile, păstrând confortul în pilotajul așezat în șa
– Când pilotul se ridică în scărițe, greutatea suplimentară apasă plăcuța la nivelul scăriței. Conturul exterior zimțat expus astfel, oferă o aderență mai bună, deci un control mai bun asupra motocicletei.
• Apărătoare de contact din plastic înlocuibilă
• Lățimea suprafeței zimțate: 4,8 cm (standard K50: 3,0 cm; standard K51: 5,0 cm)
• Lungimea suprafeței zimțate: 10,5 cm (standard K50: 9,2 cm; standard K51: 10,4 cm)
• Logo BMW Motorrad imprimat cu laser
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

Versiuni de șa

• Șa față, gri olive/negru sau albastru/negru, reglabilă pe înălțime (Figurile 1 și 2):
– Șa standard.
• Șa față, joasă, neagră, reglabilă pe înălțime:
– Echipament opțional (din fabrică) sau accesoriu
– Mai ușor pentru pilot să ajungă cu picioarele pe sol, deci motocicleta este mai ușor de echilibrat pe loc
• Șa Rallye cu placă pentru bagaje, negru/gri deschis (în poză):
– Șa accesoriu (nu este disponibilă ca echipament opțional)
– Poziția așezat și duritatea șeii adaptate pentru off-road
– Silueta subțire, îngustă subliniază aspectul enduro
– Placă pentru bagaje mică cu logo GS
– Aprobată pentru 2 persoane (mers cu pasager)
– Opțional: Capace pentru găurile lăsate de mânerele de susținere
– Nu este disponibil în combinație cu placa pentru bagaje din gama de accesorii

Înălțimile șeilor
• Șa față (standard): 890 / 910 mm
• Șa Rallye: 895 mm
• Șa față, joasă: 840 / 860 mm

Dimensiunile arcului interior al piciorului
• Șa față (standard): 1.950 / 1.990 mm
• Șa Rallye seat: 1.970 mm
• Șa față, joasă: 1.850 / 1.890 mm

Manșoane încălzite

• Înlocuiesc manșoanele standard (comutatorul multifuncțional pentru ghidonul drept trebuie să fie și el înlocuit)..
• Instalarea și activarea se pot face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

BMW Motorrad Navigator V

• Dispozitiv cu sistem de navigație GPS compatibil Bluetooth optimizat pentru utilizarea pe motociclete
• Display mare și luminos de 5″
• Disponibil cu hărți pentru Europa sau America de Nord¹, sau fără hărți preinstalate
• Actualizări ale hărților gratuite pe viață (doar pentru opțiunile cu hărți preinstalate)
• Memorie integrată de 8 GB (unitatea mondială 4 GB), și cu slot pentru card SD
• Garmin Smartphone Link disponibil opțional, pentru informații despre ambuteiaje în timp real, previziuni meteorologice recente și nu numai
• Special pentru K50 și K51:
– Schimb extins de date prin LIN bus (pagini My Motorcycle, avertismente)
– Opțiuni de control HMI optimizate și extinse prin Multi-Controller
– Doar în combinație cu echipamentul opțional 0272 “Pregătire pentru sistem de navigație” (montarea post vânzare posibilă)
• Vezi buletinul de informații produs separat pentru informații detaliate despre Navigator V

¹ Disponibil doar în USA

Scut motor enduro din aluminiu

• Scut robust făcut din aluminiu, grosime 2 mm, anodizat
• Suportul este fabricat din oțel special
• Protejează partea inferioară a motorului împotriva pietrelor zburătoare și a contactului cu solul sau cu alte obstacole
• Considerabil mai lat și mai lung decât scutul motor standard
• Accentuează caracterul off-road al motocicletei
• Greutate: Aprox. 1,5 kg
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

Protecție pentru far

• Protejează farul împotriva pietrelor care l-ar putea lovi atunci când motocicleta este folosită în off-road.
• Sistem de fixare facil pentru instalare și îndepărtare rapidă
• Doar pentru utilizarea în off-road
• Instalarea inițială a suportului se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) cu date de service.

Faruri suplimentare cu LED

• Far suplimentar puternic cu LED în carcasă turnată din aluminiu
• Vehiculul este mai vizibil
• Siguranță sporită la drum
• Tehnologia modernă LED:
– Becurile LED sunt atât de durabile încât se poate considera că nu au uzură, astfel încât operarea se face fără probleme și nu necesită întreținere
– Becurile LED albe emit o lumină de culoare foarte apropiată cu cea a luminii soarelui, pentru iluminarea diferențiată a drumului
• Diametru aprox. 70 mm, lungime aprox. 110 mm
• Omologare la nivel mondial, nu necesită inspecție tehnică sau aprobări suplimentare (semn de conformitate CE/SAE)
• Instalarea se poate face doar de către dealerii autorizați BMW Motorrad, instrucțiunile de instalare se află pe DVD-ul RSD (Repair Service Data BMW Motorrad).

Montarea post vânzare a echipamentelor opționale

Următoarele echipamente opționale pot fi montate post vânzare. Vezi ETK/EPC pentru detaliile despre piesele necesare pentru montarea post vânzare.
• Far pe timp de zi
• Far cu LED
• Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri (RDC)
• Sistem cruise control

Notă: Controlul automat al stabilității (ASC) și modurile de pilotaj sunt standard.

Alarmă antifurt

• Semnale acustice și vizuale în cazul schimbării poziției sau vibrațiilor
• Încuierea motocicletei activează alarma antifurt
– Nu necesită telecomandă

Capac de siguranță pentru bușonul de umplere cu ulei

• Capac pentru orificiul de umplere cu ulei, încuiabil cu o unealtă specială cu cap îndoit
• Protejează împotriva furtului capacului și pentru a împiedica substanțele străine să pătrundă în sistemul de ungere
• Frezat din aluminiu, anodizat argintiu la suprafață
• Logo BMW Boxer
• Furnizat împreună cu unealta specială cu cap îndoit și garnitură

Trusă de scule

• Trusă de scule la bord pentru lucrările simple de întreținere
• Mică, ușoară și multifuncțională:
– Mai ușor și mai rapid de închis și deschis, cu adaptor cu click și blocator cu bilă
– Adaptor de șurubelniță standard și adaptor de cheie standard (9×12 mm and 3/8″) înseamnă că alte componente pot fi adăugate kit-ului în funcție de preferințele individuale.
• Calitatea și finisarea uneltelor (suprafață, harnașament etc.) sunt, desigur, excelente
• Include o geantă practică pentru unelte din piele artificială neagră
• Setul include:
– Cheie de bujii, telescopică, w/f 14
– Cheie imbus, w/f 19 3/8″
– Adaptor bit 3/8″ pătrat – 1/4″ hex
– Adaptor, reglabil 3/8″ – 9×12 mm
– Cheie cu capăt deschis, w/f 10 și 14 – 9×12 mm
– Cheie inelară, w/f 17 – 9×12 mm
– Biți, capăt în cruce PH1 și PH2 – 1/4″ hex
– Bit, simplu 6 mm – 1/4″ hex
– Biți, Torx 25, 30, 40, 45 și 50 – 1/4″ hex
– Inserție cheie tubulară, w/f 13 – 3/8″ pătrat
– Lanternă LED(fără baterie¹)
– Geantă pentru trusa de scule
– Instrucțiuni de operare
• Adaptorul pentru bobina de inducție trebuie comandat separat. Geanta pentru scule are un locaș gol pentru această unealtă opțională.

¹ Dispozitivul acceptă 4 celule, 1.5 V, tip LR-41.

Stander

• Stander pentru bascula spate, realizat din țeavă cu secțiune dreptunghiulară din oțel special, sudat
• Pentru ridicarea rapidă a motocicletei și fixarea ei într-o poziție anume
• Universal pentru multe modele BMW Motorrad (K2x, K4x, K71, K5x)
• Cum funcționează: Suportul tubular al Standerului este împins prin axul spate, apoi se aplică presiune la capătul pârghiei pentru a ridica roata spate. Există un adaptor pentru potrivirea diametrelor suportului tubular și axului spate.

Alte accesorii utile

• Priză suplimentară
• Lumină cu LED pentru priză, 410 mm
• Încărcător de baterie
• Kit de pană pentru pneuri tubeless
• Husă pentru motocicletă
• Soluție pentru curățarea motocicletei
• Ulei de motor

 MODEL SPECIAL: TRIPLE BLACK

”Black, more black, Triple Black”

Triple Black: negru, iar negru și mai mult negru. Modelul special R 1200 GS Adventure Triple Black este perfect pentru amatorii de aventură care vor să facă impresie. Cele trei nuanțe de negru conferă motocicletei un aspect unic desăvârșit.

Capacul de rezervor și aripa față au o culoare Blackstorm metallic, părțile laterale ale rezervorului, stânga și dreapta, sunt vopsite în Dark slate metallic matt, iar cadrul spate atrage atenția prin nuanța sa profundă Achat grey metallic. Motorul, cutia de viteze, brațul spate și transmisia finală sunt de un negru pur. Șaua nouă marcată “GS” pe locul pasagerului adaugă tușa finală.

Grație designului său exclusiv, R 1200 GS Adventure Triple Black iese în evidență din punct de vedere optic printre modelele ”adventure”. Nu doar arată foarte bine, ci și promite cea mai bună performanță pe orice tip de teren. Așa că ce mai aștepți? Rezervă un test ride acum!