lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradNEW C 400 X - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

NEW C 400 X

 

Culori disponibilie:

 

 

Bucură-te mai mult de orașul tău.

În zilele noastre, mobilitatea urbană înseamnă mult mai mult decât a ajunge din punctul A în punctul B. Acum, nu vrei să ratezi nimic, ci să profiți de tot ce are de oferit orașul – chiar și când ești în mișcare. C 400 X îți oferă această ocazie. Ești în rețea, conectat în orice moment? Și C 400 X este. Este un scuter de dimensiuni medii care face față cu ușurință provocărilor ridicate de mobilitate în oraș. Ia cu tine melodiile tale preferate pe scuter și privește orașul cu coloana sonoră proprie. Sau fă planuri cu prietenii tăi pe smartphone-ul tău conectat fără să cobori din șa, în timp ce te deplasezi în confort deplin prin metropolă. Cu C 400 X, orașul și rutele tale devin un mare spațiu deschis. un spațiu deschis al tău, pe care poți să-l exploatezi pentru distracție maximă.

Manevrabil, agil și diferit, peste tot prin oraș.

După cum sugerează și designul său, scuterul de dimensiuni medii C 400 X este făcut pentru oraș – ușor și manevrabil. Forma de V a carenajului îl face să pară dinamic și mobil atunci când este văzut din față – o siluetă care accentuează faptul că C 400 X este excelent pe străzi înguste și în trafic intens. În plus, C 400 X are și spiritul robust și de încredere al unui GS: postura dreaptă, o aparentă aripă față, separarea grafică clară a componentelor carenajului și farul asimetric mare cu lumini cu LED și cu lumina pe timp de zi cu formă de Y orizontal sunt semne clare că așa este. Cu toate acestea, carenajul nu accentuează doar factorul de cool urban, dar te și protejează de vânt și de intemperii. Spatele îngust este, de asemenea, o declarație în sine și lasă un mesaj clar tuturor celor pe care-i lași în urmă. Iată cât de simplă, rapidă și fără stres poate fi mobilitatea urbană.

Complet conectat pe rețeaua de străzi a orașului.

BMW Motorrad Connectivity este o reală inovație în clasa scuterelor de categorie medie. Cu acest echipament special, poți să-ți conectezi smartphone-ul direct la scuter. Pentru prima dată, C 400 X poate fi folosit pentru a conecta smartphone-ul la display-ul TFT și pentru a-l controla intuitiv prin multi-controller. Cauți muzica ideală pentru o plimbare prin oraș? Nicio problemă, cu opțiunea din fabrică Connectivity. Care este cea mai rapidă rută către restaurantul tău preferat? Nu ar putea fi mai ușor să navighezi rapid și sigur către destinație decât cu săgețile pas-cu-pas de pe afișaj. Când ești pe două roți, vrei să-ți întrebi prietenii unde sunt? În combinație cu sistemul de comunicație BMW Motorrad, poți să-ți accesezi lista de contacte a smartphone-ului prin multicontroller și să inițiezi apeluri când ești la drum.

Perfect reglat, prin tot orașul.

Conceptul de motor al lui C 400 X a fost dezvoltat special pentru acest scuter de cilindree medie și adaptat perfect atât la nevoile unui oraș mare, cât și la nevoile tale. Designul foarte eficient asigură turații scăzute, viteze mari, ardere eficientă și frecări minime – sau, în alte cuvinte, consum scăzut și distracție simplă și nelimitată. Desigur, nivelurile de emisii respectă normele Euro 4. Pe scurt, manevre spontane, accelerație puternică, plutire dinamică – cu C 400 X poți să ții pasul cu ușurință cu viteza orașului.

Atât de confortabilă poate fi mobilitatea urbană.

Stresul provocat de traficul urban aparține de acum trecutului. Cunoaște orașul și rutele sale dintr-o perspectivă complet diferită, cu C 400 X. Întreaga arhitectură a acestui scuter de cilindree medie este gândită pentru conducere facilă, fără vibrații și stabilitate, atât în linii drepte, cât și în viraje. Sistemele ABS și controlul automat al stabilității (ASC) sunt și ele în echiparea standard, pentru mai multă siguranță, chiar și pe suprafețe alunecoase. Smartphone-ul tău încape în compartimentul de încărcare cu priză integrată, astfel încât nu trebuie să ratezi nimic cât timp ești pe două roți, explorând orașul. Compartimentul rabatabil flexcase asigură spațiu de depozitare suplimentar pentru căști, genți și orice altceva are de oferit orașul.

 

Motor
Tip Water-cooled single cylinder 4 stroke engine, 4 valves per cylinder, overhead camshaft with rocker arm, wet sump lubrication
Alezaj x cursă 80 mm x 69,6 mm
Capacitate 350 cc
Putere maximă 25 kW (34 hp) at 7.500 rpm
Cuplu maxim 35 Nm at 6.000 rpm
Raport de compresie 11,5 : 1
Control mixt / management motor BMS-E2 digital engine management
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă 139 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 3,51 l
Tip combustibil Unleaded super 95 (ROZ), E10 compatible
Sistem electric
Alternator Permament Magnet generator 316 W
Baterie 12 V / 9 Ah, maintenance-free
Transmisie
Ambreiaj Centrifugal dry clutch
Cutie de viteze Stepless CVT gearbox
Transmisie Gearwheel set
Şasiu / frâne
Cadru Frame Steel tube construction with aluminum die cast unit
Locaţie / suspensie roată faţă Telescopic front fork Ø 35 mm
Locaţie / suspensie roată spate Double aluminum swingarm, double springs struts, adjustable preload
Suspensie travel faţă / spate 110 mm / 112 mm
Ampatament 1.565 mm
Distanţa de fugă 81 mm
Unghi viraj ghidon 63,6°
Roţi Aluminum cast wheels
Jantă, faţă 3.50 x 15″
Jantă, spate 4.25 x 14″
Anvelopă, faţă 120/70 15
Jantă, spate 150/70 14
Frână, faţă Double disc brake, rigid, diameter 265 mm, 4-piston calipers
Frână, spate Single disc brake, diameter 265 mm, 1-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.210 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 835 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.305 mm
Înălţime şa, masă proprie 775 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.760 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 204 kg
Masă proprie fără lichide 193 kg
Masă totală permisă 405 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 201 kg
Volum util rezervor 12,8 l
Rezervă 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului