lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradNEW BMW F 850 GS - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

NEW BMW F 850 GS

Culori disponibilie

 

Aventura în sânge.

Trăiești pentru provocare. Acolo unde alții se întorc, tu continui. Obstacolele sunt transformate în posibilități. Aventura îți curge prin vene. Pe BMW F 850 GS, vei cuceri cu ușurință cărările de off-road, grație roții față de 21 de inci. Ceea ce contează este că atitudinea și curiozitatea ta te vor mâna în continuare – indiferent de cât de departe vrei să călătorești cu F 850 GS. Și indiferent dacă vrei s-o iei prin noroi: Cu opțiunea Connectivity din fabrică, ai acces la navigație, telefon, media și date relevante despre vehicul în orice moment. Clar și condus pe un display TFT de 6,5 inci – fără nimic care să te distragă. Și astfel ai timp pentru ce e important. Și poți să descoperi ce se află după orizont.

Chiar și mai mult GS.

Un look puternic: tu și al tău F 850 GS, cu linia sa înaltă, caracteristică. Când vine vorba de design, aventura poate fi simțită pe fiecare suprafață, fiecare curbă și linie a motocicletei. Din spate, la rezervorul montat în față și până la farul cu LED, ale cărui lumini de zi au forma unui diapazon înclinat și sunt disponibile ca echipament opțional, elementele de design sunt dedicate stilului off-road. Protecția pentru radiator galvanizată a stilurilor Rallye și Exclusive îți dă un aspect cool, atât pentru pilotajul pe asfalt, cât și pentru cel off-road.

Motivația interioară.

Curiozitatea și setea de a descoperi sunt motivația ta. Motorul cu doi cilindri în linie, cu ai săi 70 kW (95 CP) te ajută în orice aventură – punctele sale fooarte sunt un cuplu puternic și un caracter voios. Sunetul puternic al motorului impresionează și, dar acesta funcționează economic și asigură performanțe impresionante în orice moment. Descoperă necunoscutul cu F 850 GS!

În elementul tău.

Capul tău este liber, privirea e concentrată pe drumul din fața ta. Aproape instictiv virezi, schimbi vitezele și frânezi pe F 850 GS – o manevrabilitate inimitabilă; ești în elementul tău, complet concentrat pe aventura ta. Și, grație ergonomiei tipice de GS, ai o poziție dreaptă în șa și ești sigur pe tine, adică vrei mereu să continui.

Stil Exclusive.

Ești un caracter puternic? Atunci al tău F 850 GS ar trebui să aibă caracteristici de neuitat. Stilul Exclusive, pe lângă culoarea Pollux metalizat mat, oferă o furcă vopsită auriu în câmp electrostatic și un ornament de radiator galvanizat. Ambele accentuează calitatea înaltă a motocicletei. Protețciile pentru mâini și o șa negru-gri completează acest stil.

Stil Rallye.

Preferi un aspect sportiv și te aventurezi în off-road? Stilul Rallye îți dă și mai mult dinamism când ești la ghidonul lui F 850 GS, pentru că are accente izbitoare, cu jantele vopsite auriu în câmp electrostatic, șaua negru-roșu, protecțiile pentru mâini și ornamentul de radiator galvanizat – este inclus și coloristica exclusivistă în culorile Lightwhite uni, roșu Racing și albastru Lupin metalizat.

 

Motor
Tip Motor răcit cu lichid, în 4 timpi, cu 2 cilindri în linie, 4 supape pe cilindru, 2 arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat.
Alezaj x cursă 84 mm x 77 mm
Capacitate 853 cc
Putere maximă 70 kW (95 hp) la 8,250 rpm
reducere putere OE la 35 kW (48 CP) la 6.500 rpm
benzină RON91 fără plumb OE: 66 kW (90 CP) la 8.000 rpm
Cuplu maxim 92 Nm la 6,250 rpm
reducere putere OE la 63 Nm la 4.500 rpm
benzină RON91 fără plumb OE: 86 Nm la 6.250 rpm
Raport de compresie 12,7 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 4,1 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON)
OE benzină normală fără plumb, cifră octanică minimă 91
Sistem electric
Alternator alternator magnetic permanent 416 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 10 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte cu angrenare constantă, integrată în blocul motor
Transmisie Lanț cu O-ringuri, cu amortizare de șocuri în butucul roții spate
Şasiu / frâne
Cadru Cadru pod, produs din oțel
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă inversată telescopică, Ø 43 mm
Locaţie / suspensie roată spate Basculă dublă turnată din aluminiu, amortizor central WAD, pretensionarea arcului reglabilă hidraulic, amortizarea la revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 204 mm / 219 mm (OE: kit coborâre suspensie 184 mm / 199 mm)
Ampatament 1.593 mm
Distanţa de fugă 126 mm
Unghi viraj ghidon 62°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 2,15 x 21″
Jantă, spate 4,25 x 17″
Anvelopă, faţă 90/90 21
Jantă, spate 150/70 R17
Frână, faţă Frână cu 2 discuri flotante, Ø 305 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
Frână, spate Frână cu 1 disc, Ø 265 mm, etrier flotant cu 1 pistonaș
ABS BMW Motorrad ABS (dezactivabil)
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.305 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 922 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.356 mm
Înălţime şa, masă proprie 860 mm (OE kit de coborâre a suspensiei: 815 mm, OE șa joasă: 835 mm, OE șa comfort: 875 mm, OA șa rallye: 890 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1,910 mm (OE kit de coborâre a suspensiei: 1,830 mm, OE șa joasă: 1,870 mm, OE șa comfort: 1,950 mm, OA șa rallye: 1,980 mm)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 229 kg
Masă totală permisă 445 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 216 kg
Volum util rezervor 15 l
Rezervă approx. 3.5 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului