lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradF 800 GS - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

F 800 GS

BMW F 800 GS Basic ostra grey metallic matt

CULORI DISPONIBILE

F 800 GS

Lumile on și off-road nu au fost niciodată atât de apropiate

Provocări? Da! Compromisuri? Nu!
Acesta este motto-ul lui F 800 GS – cel mai sportiv membru al familiei mari GS. Motocicleta își continuă lunga poveste de succes și impresionează prin versatilitatea enormă, atât în călătoriile pe asfalt, cât și în cele off-road. Pur și simplu o motocicletă enduro incredibil de versatilă cu accent sportiv.

Design de înaltă calitate

Pe lângă caracterul sportiv, designul de înaltă calitate este ceea ce atrage atenția. Noua protecție de radiator cu aspectul galvanizat îi conferă lui F 800 GS o calitate unică și un aspect mai puternic. Detalii precum inscripția GS în noul format de șablon duce cu gândul la legăturile de familie cu R 1200 GS. Și, cu cele două variante de stil, poți să-ți configurezi motocicleta ta F 800 GS chiar și mai individualist.

Plăcere a pilotajului pentru toată lumea

Varianta joasă este disponibilă pentru F 800 GS. În combinație cu șaua joasă, se poate ajunge la o înălțime a șeii de 820 mm – perfectă pentru riderii mai scunzi.

Mai multă tehnologie pentru mai multă siguranță

Cu ABS în echiparea standard și ESA (Electronic Suspension Adjustment) și ASC (Automatic Stability Control) ca echipamente opționale, călătoria ta nu va fi doar mai sigură, ci și mai confortabilă.

DATE TEHNICE

BMW F 800 GS
F 800 GS
Motor
Tip Motor cu 2 cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu apă, 4 supape pe cilindru, 2 arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat
Alezaj x cursă 82 mm x 75.6 mm
Capacitate 798 cc
Putere maximă 63 kW (85 CP) la 7,500 rpm (posibil 35 kW (48 CP) la 7,000 rpm
Cuplu maxim 83 Nm la 5,750 rpm (redus 63 Nm la 6,000 rpm)
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă în admisie, management digital al motorului (BMS-K+)
Control emisii Convertizor catalic cu 3 căi în buclă închisă, standard de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3.8 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5.2 l
Tip combustibil Fără plumb super, Cifră octanică minimă 95 (RON); opțional 91 (RON) disponibil
Sistem electric
Alternator alternator trifazic 400 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie cu 6 viteze cu angrenare constantă, integrată în carterul motorului
Transmisie Lanț continuu cu O-ringuri cu amortizare de șocuri în butucul roții spate
Şasiu / frâne
Cadru Cadru perimetral din țeavă de oțel, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe turnată din aluminiu, monoamortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionarea arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) cu rotiță manuală, amortizarea la revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 230 mm / 215 mm
Ampatament 1,578 mm
Distanţa de fugă 117 mm
Unghi viraj ghidon 64°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 2.15 x 21″
Jantă, spate 4.25 x 17″
Anvelopă, faţă 90/90 – 21 54V
Jantă, spate 150/70 – 17 69V
Frână, faţă 2 discuri, discuri de frână flotante, diametru 300 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe, ABS
Frână, spate Un disc, diametru 265 mm, etrier flotant cu 1 pistonaș, ABS
ABS Standard
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2,320 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 945 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1,350 mm
Înălţime şa, masă proprie 880 mm (înălțimi variabile între 820 și 920 mm în funcție de accesoriile și echipamentele selectate)
Curbă suport interior, masă proprie 1930 mm (înălțimi variabile între 1.820 mm și 1.990 mm în funcție de accesoriile și echipamentele selectate)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 214 kg
Masă proprie fără lichide 2) 191 kg
Masă totală permisă 443 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 229 kg
Volum util rezervor 16 l
Rezervă aprox. 4 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului
  • 2) Masă proprie, fără lichide

ACCESORII

Cutii Vario

• Cutii din plastic negru și topcase din plastic negru
• Capacitatea este reglabilă prin deplasarea unei bare
• Capacitatea cutiilor: aprox. 28-38 l (dreapta), aprox. 19-29 l (stânga)
• Capacitatea topcase-ului: aprox. 25-35 l
• Sarcina maximă: 8 kg (per cutie), 5 kg (topcase)
• Viteza maximă recomandată cu cutii sau topcase: 160 km/h
• Opțional: Căptușeală interioară pentru cutii sau topcase, spătar pentru topcase Vario

Sistem de bagaje din aluminiu

• Cutii laterale și topcase durabile, din aluminiu
• Capacități: cutii laterale aprox. 44 l (dreapta), aprox. 38 l (stânga), topcase: aprox. 32 l
• Sarcină maximă: 8 kg (per cutie), 5 kg (topcase)
• Viteza maximă recomandată cu cutii sau topcase: 160 km/h
• Opțional: Căptușeală interioară pentru cutii sau topcase, spătar pentru topcase de aluminiu, mâner pentru cutii și topcase de aluminiu

Geantă de rezervor

• Geantă de rezervor impermeabilă, foarte funcțională
• Material în partea superioară lăcuit, lavabil, realizat din nailon durabil
• Planșeu realizat precis din EVA cu strat exterior moale din PU
• Capacități: aprox. 12 l, extensibil la aprox. 17 l
• Slot pentru card DIN A4, impermeabil, cu planșeu pentru de ex. un telefon mobil
• 2 compartimente de depozitare în interior, rezistente la stropire cu apă
• Mâner
• Opțional: inserție Vario pentru geanta de rezervor

Alte soluții de depozitare

• Geantă spate Enduro, aprox. 2,5 l, pentru depozitarea pieselor mici și a uneltelor
• Geantă Soft mică, 31-36 l
• Rolă de bagaj
• Curea de prindere
• Plasă elastică

Aripă extinsă, spate

• Protecție eficientă a spatelui motocicletei împotriva murdăririi cu apă aruncată, mai ales pe drumurile ude și pline de noroi
• Plastic negru (poliamidă PA6, granulată)

Semnalizatoare cu LED

• Semnalizatoare elegante cu tehnologie modernă LED
• Sticlă albă a semnalizatorului, cu 2 becuri LED per semnalizator
• Mai multă siguranță în trafic cu uzură aproape zero a LED-urilor
• Consum semnificativ redus de electricitate

Tobă sport Akrapovič

• Tobă slip-on pentru un sunet puternic și aspect excelent
• Carcasă de titan, interior din oțel inoxidabil
• Suportul și capătul tobei realizate din fibră de carbon
• Greutate: aprox 2,5 kg (economie de greutate de aprox 2,3 kg față de varianta de serie)
• Putere și cuplu la nivelul variantei de serie
• Cu aprobare tip pentru vehicul (EU-ABE)

Variante de parbriz

• Parbriz mic fumuriu sau clar
• Parbriz mare fumuriu
• Parbriz touring clar
• Mai mult confort datorită protecției mai bune la vânt și intemperii a riderului
• Toate variantele au strat exterior rezistent la zgârieturi pentru transparență durabilă și un aspect care sugerează înaltă calitate

Scărițe late Enduro

• Susținere mai bună și control mai bun al vehiculului pentru folosirea în off-road și pilotajul ridicat în scărițe
• Riderul nu alunecă atunci când se ridică în scărițe datorită materialului și formei suprafeței scăriței
• Lățimea scăriței: 5,0 cm (+ 0,9 cm față de varianta de serie)
• Lungimea scăriței: 8,4 cm (+ 0,3 cm față de varianta de serie)
• Realizate printr-un procedeu de turnare de precizie din oțel inoxidabil de înaltă calitate
• Controlul pedalelor schimbătorului și frânei nu este restricționat (înălțimea scărițelor este aceeași)
• Opțional: inserție de cauciuc pentru mai mult confort

Navigator IV

• Dispozitiv de navigație cu capacitate Bluetooth optimizat pentru folosirea pe motocicletă
• Disponibil cu sau fără hărțile preinstalate (europene)
• Gamă deosebită de funcții pentru simplificarea călătoriilor pe motocicletă
• Ecran tactil de 4,3’’, carcasă rezistentă la apă și la benzină
• Baterie litiu-ion integrată (durată de viață de până la 5 ore)
• Include Suportul de Montaj Avansat, cu 4 comenzi suplimentare
• Include geantă
• Suport specific pentru fiecare model

Protecții pentru mâini

• Protecție modulară pentru mână
• Bucle închise realizate din aluminiu de înaltă rezistență
• Li se pot adăuga protecții pentru mâini mari sau mici și prinderi spoiler pentru protecții de mâini mari
• Protecțiile și prinderile sunt realizate din plastic poliamidic negru, durabil și rezistent la impact

Bară protecție motor

• Bară de protecție pentru motor durabilă din oțel inoxidabil
• Protejează motorul la căzături minore
• Greutate: aprox. 2,3 kg

Scut motor de plastic

• Protecție optimă a motorului împotriva loviturilor de pietre pentru utilizare moderată în off-road
• Plastic rezistent la spargere și la ultraviolete
• Greutate: aprox. 0,5 kg
• Seria F 800 GS

Scut motor de aluminiu

• Protecție durabilă din aluminiu (3 mm)
• Protejează motorul și colectorul de evacuare împotriva pietrelor și denivelărilor în pilotajul sportiv în off-road
• Greutate: aprox. 1,6 kg

Protecție pentru far

• Protejează farurile împotriva pietrelor aruncate în pilotajul off-road
• Sistem de prindere cu clipsuri pentru instalare și detașare ușoară și rapidă
• Doar pentru folosirea în off-road

Faruri suplimentare cu LED

• Faruri suplimentare puternice în carcasă de aluminiu turnat
• Mai multă siguranță în trafic cu uzură aproape zero a LED-urilor
• Iluminare diferențiată a drumului (culoarea luminii LED-urilor albe este foarte similară cu lumina zilei)
• Consum de curent semnificativ redus
• Diametru aprox. 70 mm, lungime aprox. 110 mm
• Omologate în toată lumea, nu este necesară vreo adăugire la documentația vehiculului (certificate CE/SAE)

Sistem de alarmă antifurt cu telecomandă

• Semnalele de avertizare acustice și optice se declanșează dacă vehiculul este mutat sau mișcat
• Codificare individuală a activării (automat când se oprește contactul sau prin telecomandă)

Sistem de ungere automată a lanțului

• Ungere continuă a lanțului
• Costuri reduse de întreținere și îngrijire
• Durată de viață prelungită a lanțurilor de transmisie

 

CARACTERISTICI

NOUL F 800 GS

Află totul despre noul design și caracteristicile lui F 800 GS aici.

 

DESIGN

Șa.

Husă pentru șa.

Protecție pentru contact.

DESIGN DE ÎNALTĂ CALITATE

Noua carenă a radiatorului cu aspectul galvanizat îi sporește nivelul de atracție vizuală al lui F 800 GS, făcându-l să pară mai puternic și accentuând conexiunea cu R 1200 GS. Același lucru este valabil pentru designul de înaltă calitate al capacelor rezervorului și contactului. Detalii precum inscripția GS cu noul format de șablon și noua îmbrăcăminte bicoloră a șeii asigură un aspect general și mai dinamic.

 

MOTOR

SE TUREAZĂ UȘOR

Motorul cu doi cilindri în linie răcit cu apă, foarte eficient, cu 63 kW (85 CP) și 83 Nm asigură o plăcere a pilotajului enormă – atât pe teren accidentat, cât și pe asfalt. O versiune cu puterea redusă la 35 kW (48 CP) este disponibilă pentru deținătorii permiselor UE cu vârsta sub 25 de ani, permițându-le și acestora să piloteze un GS adevărat.

 

SIGURANȚĂ

ASC pentru siguranță.

ESA pentru siguranță.

ABS, ASC ȘI ESA

Clasicul sistem ABS BMW Motorrad vine în echiparea standard a acestui model. Sistemul opțional de control al tracțiunii ASC (Automatic Stability Control) sporește și mai mult nivelul de siguranță. În funcție de starea drumului, ASC limitează forța de tracțiune a motorului, sporind astfel siguranța activă în situațiile limită. Ambele sisteme, ABS și ASC, pot fi decuplate pentru pilotajul în off-road. Sistemul ESA (Electronic Suspension Adjustment), incluzând modurile Comfort, Normal și Sport, nu doar asigură mai mult confort, dar și un plus de siguranță la drum.

 

ÎNĂLȚIMEA ȘEII

Înălțimea șeii.

O ȘA PE MĂSURA RIDERULUI

Pentru a-i asigura fiecărui rider cel mai înalt nivel posibil de distracție cu F 800 GS, există o gamă variată de posibilități pentru reglarea individuală a înălțimii șeii. Există patru șei diferite și o versiune joasă opțională, însemnând că sunt disponibile un total de cinci înălțimi diferite ale șeii între 820 și 920 mm.

 

STILURI

Style 2: Parbriz fumuriu.

Style 1 & 2: Protecții de mâini mari cu spoilere.

Style 2.

Culoare de bază Racingblue Metallic matt.

Style 1.

MAI MULT INDIVIDUALISM

Cu o versiune de Stil și două variații de culoare diferite, noul F 800 GS poate fi adaptat preferințelor tale personale. Versiunea Style nu include doar culoarea, ci și protecțiile de mâini mari cu spoilere montate pe ele din fabrică. Și datorită gamei cuprinzătoare de accesorii, F 800 GS poate fi personalizat și mai mult.

STYLE 1

–              Culoare: monocolor alb Light

–              Culoare cadru: roșu Racing

–              Culoare arc spate: Roșu

–              Culoare șa: Gri/negru

–              Accesoriu: Protecții de mâini mari cu spoilere

BASIC

–              Culoare: albastru Racing metalizat mat

–              Culoare cadru: gri metalizat mat Achat

–              Culoare arc: Alb

–              Culoare șa: Gri/negru

STYLE 2

–              Culoare: negru Storm metalizat.

–              Culoare cadru: gri Agate metalizat mat.

–              Culoare arc spate: alb.

–              Culoare șa: gri/negru.

–              Accesorii: Protecții de mâini mari cu spoilere, parbriz fumuriu**, semnalizatoare cu LED**

**nu sunt disponibile în Japonia/SUA

 


MODEL SPECIAL

GS Trophy

Gata de aventură

Fie off-road, pe drumuri neasfaltate sau pe cărări pietruite: F 800 GS în varianta de model special GS Trophy este un tovarăș robust pentru orice aventură. Vopseaua alb Light, combinată cu cadrul roșu Racing și cu însemnele GS Trophy Tape promit distracție în off-road.
Echipamentul complet, precum scutul motor din aluminiu, barele de protecție pentru motor și apărătorile (mari) pentru mâini asigură o experiență fără griji în enduro.
În plus, bordul cu cadrane noi este mai ușor de citit.

Cu această motocicletă, sfidezi fiecare provocare: F 800 GS oferă două moduri de pilotaj reglabile “Rain” și “Road” în echiparea standard. Pentru aventuri în off-road, poți adăuga modurile “Enduro” și “Enduro Pro” ca accesorii opționale. Sistemul Ride-by-Wire asigură viteza ideală pe teren dificil. Accelerația poate fi astfel controlată mai subtil și mai ușor.

Manevrând motociclete peste poduri distruse, trecând râuri și schimbând pneuri în grabă: International GS Trophy este o provocare Enduro cum nu mai există alta. De aceea numele GS Trophy promite și înseamnă aventură. Acest model special înfruntă toate aceste provocări și scoate distracția maximă în enduro din F 800 GS. Este o motocicletă serioasă pentru o aventură serioasă.