lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradBMW RnineT Scrambler - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

BMW RnineT Scrambler

BMW R nineT Scrambler Monolith metallic matt

BMW R nineT Scrambler

Sincer. Neîmblânzit. Răcit cu aer.

Simte vântul, înclină-te în fiecare viraj și trăiește libertatea în fiecare metru pe care îl parcurgi – BMW R nineT Scrambler te îndeamnă să mergi pe drumul tău. Dur, neconvențional și împotriva standardelor stabilite, merge oriunde vrei. Făcut pentru caractere puternice care vor o motocicletă pură, minimalistă, care încalcă toate regulile.

Vezi, auzi, simți

Sunetul unic al lui R nineT Scrambler atrage atenția. Clasicul motor boxer de 1.200 cmc, cu toba sa dublă înălțată, îi dă motocicletei o forță de tracțiune impresionantă și se asigură că vocea sa este auzită.

Față de R nineT, ghidonul este amplasat mai sus și șaua confortabilă a fost repoziționată. Astfel, poziția în șa este una relaxată, dar care conferă control pentru fiecare rider. În combinație cu cursa ceva mai lungă a suspensiei, vei trece peste orice obstacole cu ușurință.

Fără limite

Pneuri de off-road, un sistem de evacuare înălțat, o pereche de burdufuri pentru furcă și o poziție în șa relaxată, dreaptă – chiar și la o primă privire, vei vedea că nicio tură nu trebuie să se încheie acolo unde se termină strada, datorită designului tipic Scrambler. Roata față de 19 inch, vitezometrul analog, un rezervor purist de oțel în culoarea monolit metalizat mat și alte detalii unice fac din Scrambler un clasic de înaltă calitate. Și, în doar câțiva pași, poți să-i dai lui Scrambler propria tușă individualistă.

Tipic Scrambler. Tipic BMW Motorrad. R nineT Scrambler este la cel mai înalt nivel în ceea ce privește siguranța, fiabilitatea și calitatea. Sistemele ABS și ASC în echiparea standard îți conferă siguranță.

Pilotajul fără reguli. Arată ce te reprezintă cu R nineT Scrambler.

DATE TEHNICE

R NINET SCRAMBLER
R NINET SCRAMBLER
Motor
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 81 kW (110 CP) la 7.500 rpm
Cuplu maxim 119 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,5 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,9 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din trei secțiuni, una în față și doua în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică cu jambe de 43 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 140 mm
Ampatament 1.522 mm
Distanţa de fugă 116.1 mm
Unghi viraj ghidon 61°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 3,00 x 19″
Jantă, spate 4,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Jantă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.175 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 880 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.330 mm
Înălţime şa, masă proprie 820 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.830 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 220 kg
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 210 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă app. 3,5 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE, cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

Accesorii pentru R nineT Scrambler

Capace pentru cilindri Prelucrate

Un look „heritage” și mai accentuat: capacele pentru cilindri accentuează motorul cu doi cilindri opuși prin stilul lor „Contrast Cut”.

• Capace pentru cilindri prelucrate la CNC, realizate din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Efect evident de customizare prin accentuarea motorului cu doi cilindri opuși
• Componentă solidă cu rezistență excelentă la fisurare, chiar dacă motocicleta cade
• Asortat: Capac al bușonului de ulei Prelucrat

Capac Prelucrat pentru bușonul de ulei

Mai multă distincție – asortându-se cu capacele cilindrilor Prelucrate, capacul bușonului de ulei completează look-ul customizat al motocicletei în toate versiunile (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure sau R nineT Racer).

• Capac al bușonului de ulei prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Aspect unic bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Design gândit în mod optim pentru a se asorta cu capacele cilindrilor Prelucrate

Capac de curea Prelucrat

Deosebit de atrăgător și bine răcit – grație capacului de curea Prelucrat, motorul arată excelent și din față și beneficiază de răcire cu aer optimă.

• Capac de curea prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Vedere frontală evident modificată, deosebit de atrăgătoare
• Răcirea cu aer a motorului este îmbunătățită de forma acesteia

Capac pentru far Prelucrat

O îmbunătățire a aspectului: farul Prelucrat îi conferă perspectivei frontale a motocicletei un caracter individualist.

• Capac pentru far prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Accentuează în mod clar farul și îi conferă motocicletei un look deosebit în partea din față

Capac Prelucrat pentru capetele de ghidon

Capacul Prelucrat pentru capătul de ghidon evidențiază o abordare neobișnuită pentru a accentua ghidonul.

• Capac elegant pentru capetele de ghidon, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Diametru: 38 mm.

Capac Prelucrat pentru axul spate

Acest capac aduce o abordare atrăgătoare și premium pentru a ascunde gaura din axul spate.

• Capac pentru axul spate prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Acoperă gaura din axul spate
• Diametru: 75 mm

Capac Prelucrat pentru transmisia finală

Nici un detaliu nu este prea mic ca să fie ignorat – capacul Prelucrat al rulmentului transmisiei finale îl înlocuiește pe cel standard și complementează în mod perfect capacul Prelucrat al axului spate.

• Capac al rulmentului transmisiei finale prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic
• Diametru: 42 mm

Capac prelucrat pentru lagărul basculei

Accesorii de aluminiu în stânga și în dreapta – capacul Prelucrat pentru lagărul basculei înlocuiește capacul standard din plastic și ascunde capetele vizibile ale șuruburilor.

• Capace pentru lagărul basculei prelucrate CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic de pe stânga ș acoperă șurubul evident de pe dreapta
• Diametru: 51 mm (stânga) / 60 mm (dreapta)

Rucsac pentru rezervor

Practic și elegant în același timp – geanta pentru rezervor din pânză asigură un spațiu de depozitare de 11 litri.

• Material exterior: Pânză rezistentă la apă realizată din poliuretan, poliester și bumbac
• Compartiment principal impermeabil, aprox. 11 l
• Buzunar exterior pe capac, rezistent la apă
• Buzunar transparent, foarte rezistent la apă, ușor accesibil prin intermediul unui fermoar cu două părți în buzunarul principal, cu strat PU antiderapant
• Compartiment mic de plasă pe interiorul capacului
• Potrivire optimă, baza fiind din EVA turnat, formată pentru o potrivire perfectă și cu un strat superficial de PU
• Mâner practic în partea din față
• Clipsuri realizate din metal lustruit cu logo BMW, două bucle cu cârlig
• Etichetă mică de metal cu logo BMW Motorrad în spate
• Placă de bază cu strat anti-derapant și deschidere pentru bușonul rezervorului
• DImensiuni (Lxlxh): Aprox. 38x28x19 cm
• Culoare: Negru

Geantă soft pentru locul din spate

Dacă pleci la drum – geanta soft pentru locul din spate, impermeabilă, realizată din pânză, asigură suficient spațiu pentru bagaje (40 l).

• Strat exterior de pânză, realizat din poliuretan, poliester și bumbac
• Compartiment principal impermeabil, aprox. 40 l
• 2 buzunare laterale, rezistente la apă
• Potrivire optimă, deoarece baza este din EVA turnat, format pentru potrivire perfectă pe șaua pasagerului și cu un strat superficial din PU antiderapant
• Curea de umăr (detașabilă, reglabilă, capitonată) și mâner
• 2 curele reglabile pentru ajustarea volumului și pentru a prinde bagaje în plus pe exteriorul genții
• Clipsuri din metal lustruit cu logo BMW în relief, mai multe bucle cu cârlig
• Etichetă mică de metal cu logo BMW Motorrad
• Cu design atrăgător, se asortează cu rucsacul de rezervor
• Include: geană soft pentru locul din spate, prinderi, protecție anti-zgâriere, instrucțiuni de utilizare
• Dimensiuni (Lxlxh): 50x33x37 cm
• Culoare: Negru

Rezervor de aluminiu lustruit manual

Rezervorul de aluminiu este fabricat la standardele de calitate BMW și este lustruit manual pentru a i se crea structura unică a suprafeței. Asta înseamnă că nici un rezervor nu este perfect identic cu altul, deci fiecare este unic.

• Rezervor de aluminiu lustruit manual cu o finisare lucioasă transparentă
• Disponibil cu sudurile la vedere sau ascunse
• Caracter tipic produselor manufacturate, deci cu grad înalt de individualism
• Finisat prin lustruire manuală, deci fiecare suprafață este unică (fiecare rezervor este unic)
• Aspect exclusivist, foarte elegant
• Calitate a fabricației foarte înaltă, la standardele tipice BMW
• Forma și volumul sunt la fel ca la rezervorul standard
• Semnificativ mai ușor față de rezervorul standard (-3,7 kg)
• Capacitate utilă a rezervorului: aprox. 18 l, inclusiv aprox. 3 l rezervă
• Include: Rezervor (fără emblemele BMW)
• Disponibil și ca echipament opțional

Plăcuțe pentru genunchi

Plăcuțele pentru genunchi completează look-ul Heritage și protejează rezervorul împotriva zgârieturilor.
• Plăcuțe de cauciuc cu formă ergonomică pe partea dreaptă și stângă a rezervorului
• Element de design elegant, cu aspect heritage
• Împiedică zgârierea rezervorului
• Culoare: Negru

Capace de cilindri

Acum puteți duce customizarea la nivelul următor, grație capacelor de chiulasă cu diferite designuri. Fie că sunt cromate, argintii sau negre – fiecare variantă contribuie la o îmbunătățire vizuală.

• Designuri diferite ale capacelor de chiulasă
• Fie în design elegant cromat (cu șuruburi tot de crom) sau variante de culoare argintii sau negre
• Îmbunătățire vizuală și aspect rafinat
• Forma este identică cu a capacului de chiulasă standard, gri-granit

Carcasă mată, cromată pentru bord

Carcasa mată cromată pentru bord îmbunătățește aspectul motocicletei.

• Carcasă elegantă cu suprafață cromată mată
• Îmbunătățire vizuală și customizare
• Înlocuiește carcasa standard, neagră
Capace pentru ghidon
Capacele pentru ghidon argintii reprezintă un mic accent vizual.
• Capace elegante argintii pentru ghidon
• Îmbunătățirea vizuală și customizare

Emblemă clasică

Inspirată de emblemele vechi, emblema clasică completează look-ul Heritage.

• Emblemă decorativă de aluminiu pe cadru
• Imprimată cu negru, finisare lucioasă
• Dimensiuni: 10,2×6,6 cm (neîndoită)

Jante cu spițe

Jantele cu spițe vopsite electrostatic în negru suplimentează perfect aspectul clasic de Scrambler. Disponibile și ca echipament opțional.

• Jante cu spițe vopsite negru în câmp electrostatic
• Caracteristică vizibilă de off-road: aspect clasic combinat cu funcționalitate off-road
• Dimensiunile jantelor: 3,0×19 inci pe față / 4,5×17 inci pe spate
• Disponibile și ca echipament opțional

Semnalizatoare laterale cu LED

Inovatoare în mod absolut în ceea ce privește designul și funcția. Semnalizatoarele cu LED ies în evidență prin consumul redus de energie și durata de viață îndelungată. Disponibile și ca echipament opțional.
• Semnalizatoare atrăgătoare pe suporturi, cu sticlă albă și tehnologie de ultimă oră cu LED
• Siguranță sporit la drum, deoarece becurile LED au practic uzură zero
• Consum de curent redus semnificativ
• Disponibile și ca echipament opțional

Tobă sport Akrapovič

Toba sportivă slip-on realizată din aluminiu cu un capăt din fibră de carbon îi conferă lui Scrambler un aspect deosebit de dinamic și un sunet gutural.

• Tobă slip-on pentru sunet gutural, design exclusiv și reducere a greutății, cu design exclusivist
• Efect de customizare puternic, cu aspect unic
• Tobă realizată în întregime din titan (carcasă, țeavă de legătură și structură interioară)
• Capătul tobei realizat din carbon
• Țeavă de legătură lungă cu două scuturi termice
• Greutate (inclusiv țeava de legătură): 2,2 kg, cu aproximativ 2,6 kg mai ușoară decât piesa standard
• Cuplu și performanțe la același nivel cu modelul de serie
• Însemne Akrapovic înscrise cu laser pe lateral
• Numai pentru pilotaj fără pasager
– Opțional: capac pentru prinderea de pe cadru

Suport pentru tobă

Suport realizat din aluminiu forjat pentru montarea tobei spate standard cu subcadrul pasagerului demontat.

• Suport elegant realizat din aluminiu forjat
• Toba se prinde de cadrul principal dacă se demontează subcadrul pasagerului
• Nu se potrivește cu toba sport Akrapovic în poziție înaltă (țeavă de legătură lungă)
• Doar pentru pilotaj solo
• Opțional: capac pentru prinderea de pe cadru

Capac pentru șuruburile cadrului

Când cadrul pasagerului este demontat, aceste capace ascund locurile de unde lipsesc șuruburile din cadru.

• Capac din aluminiu pentru a acoperi șuruburile deschise când subcadrul spate a fost demontat

Galerie de evacuare, cromată

Galeria de evacuare cromată îmbunătățește vizual motocicleta.

• Galerie de evacuare cu design elegant, cromat”

Șa Scrambler, înaltă

Șaua înaltă Scrambler a fost gândită special pentru rideri de talie mare.

• Poziție mai înaltă a șeii, mai ales pentru riderii mai înalți
• Suprafață a șeii de înaltă calitate, piele sintetică (la fel ca șaua standard)
• Înălțimea șeii: 850 mm (standard: 820 mm)
• Lungimea arcului interior al piciorului: 1.890 mm (standard: 1.830 mm)
• Disponibilă și ca echipament opțional
• Culoare: Maro

Șa monopost Scrambler

Șa clasică monopost – un look mai reușit care să bucure ochiul.

• Șa mai scurtă cu secțiune din spate pe măsură
• Suprafață a șeii de înaltă calitate, piele sintetică (la fel ca șaua standard)
• Cusături atrăgătoare în cruce
• Înălțimea șeii și lungimea arcului interior al piciorul la fel ca în standard (820 mm/1.830 mm)
• Secțiune din spate din plastic, finisare negru lucios, cu emblemă BMW
• Numai pentru pilotaj fără pasager
• Lungimea șeii: 425 mm (615 mm)
• Culoare: maro, patinat

Șa față R nineT

Șaua riderului de R nineT este pentru fanii designului clasic

• Șa standard R nineT
• Suprafață a șeii de înaltă calitate, din piele artificială
• Cusătură dublă albă, atrăgătoare
• Înălțimea șeii: 825 mm (standard: 820 mm)
• Lungimea arcului interior al piciorului: 1.845 mm (standard: 1.830 mm)
• Culoare: Negru”

Șa față Custom

Șaua riderului Custom cu cusături în cruce și aspect de Alcantara conferă un aspect și mai custom.

• Design exclusivist pentru îmbunătățire vizuală și customizarea motocicletei
• Vedere atrăgătoare din lateral, cu o linie continuă de la rezervor la șa
• Suprafață de înaltă calitate a șeii, cu cusături în cruce și aspect de Alcantara
• Negru cu cusături decorative duble albe
• Logo nineT brodat cu auriu
• Înălțimea șeii: 815 mm (standard: 820 mm)
• Lungimea arcului interior al piciorului: 1.815 mm (standard: 1.830 mm)

Șa confort pentru pasager

Șaua spate confort se potriveșe vizual cu aspectul motocicleta și asigură un confort sporit.

• Combină confortul sporit pentru pasager cu designul exclusivist
• Capitonaj mai lat și mai gros față de varianta de serie
• Suprafață a șeii de înaltă calitate, din piele artificială
• Cu curea de fixare
• Cusătură dublă albă atrăgătoare
• Logo R nineT auriu brodat, în spate
• Aspect și material asortate cu șaua standard
• Culoare: Negru

Parbriz Scrambler

Elegant și funcțional: parbrizul cu designul de placă de număr din competiții protejează de curentul de aer.

• Parbriz realizat din plastic colorat, lăcuire anti-zgâriere
• Asigură protecție de curentul de aer
• Dimensiuni (lxH): 24×16 cm
• Culoare: alb Alpine, vopsea nemetalizată

Manșoane încălzite

Mâini calde chiar și atunci când e frig afară – grație manșoanelor încălzite cu două trepte. Disponibile și ca echipament opțional.

• Montare post-vânzare a manșoanelor încălzite din lista de opționale
• Se operează prin butonul multifuncțional de pe ghidonul drept
• Înlocuiesc manșoanele existente (blocul de comenzi de pe ghidonul drept trebuie schimbat
• Disponibile și ca echipament opțional

Suport pentru sistemul de navigație BMW Motorrad

Suportul funcțional de aluminiu se potrivește vizual cu aspectul motocicletei și face posibilă montarea dispozitivelor de navigație BMW Motorrad și a suportului de smartphone.

• Suport funcțional de aluminiu, vopsit în câmp electrostatic
• Potrivit pentru BMW Motorrad Navigator V (și mai vechi), Navigator Street și pentru Suportul de Smartphone
• Se fixează în siguranță pe prinderea ghidonului
• Poziționare perfectă, în câmpul vizual al pilotului

Protecție din plastic pentru capacul chiulasei

Protecția capacului de chiulasă realizată din plastic ranforsat cu fibră de sticlă protejează chiulasa de avarii.

• Protecție realizată din plastic ranforsat cu fibră de sticlă, rezistentă la șocuri și la ultraviolete
• Protejează capacele de chiulasă de zgârieturi și avarii cauzate în timpul căzăturilor
• Subliniază designul și liniile motorului cu doi cilindri opuși

Protecție din aluminiu a capacelor de chiulasă

Protecție pentru capacele de chiulasă realizată din aluminiu anodizat, protejează chiulasele de lovituri și îmbunătățește aspectul motocicletei.

• Protecție eficientă a capacelor chiulasei, realizată din aluminiu anodizat
• Optimă pentru folosirea în off-road
• Accentuează designul și liniile motorului boxer
• Însemne BMW în relief pe suprafață mare

Protecție motor din aluminiu

Protecția de motor din aluminiu protejează partea inferioară a motorului de pietrele aruncate și de contactul cu solul sau cu diverse obstacole, ideală pentru folosire în off-road sau dacă se caută un aspect cât mai off-road.

• Scut motor robust realizat din aluminiu vopsit în câmp electrostatic
• Protejează partea inferioară a motorului de pietrele aruncate și de contactul cu solul sau cu diverse obstacole
• Optim pentru folosirea în off-road
• Accentuează caracterul off-road
• Suportul stabil este realizat din oțel inoxidabil

Grilă de protecție pentru faruri

Grila de protecție pentru faruri este ideală pentru pilotajul în off-road. Este aprobată exclusiv pentru folosirea în off-road (nu este aprobată pentru folosirea pe drumurile publice).

• Grilă de protecție eficientă realizată din tablă de oțel, vopsită în câmp electrostatic, rezistentă la UV
• Doar pentru pilotaj în off-road
• Protejează farul de pietrele aruncate când motocicleta este folosită în off-road
-Diametru: aprox. 190 mm
-Culoare: Neagră

Capac de siguranță pentru bușonul de ulei

Mic, dar excelent: prelucrat din aluminiu, protejează bușonul de ulei împotriva accesului neautorizat.

• Împiedică furtul capacului și introducerea altor lichide în sistemul de ungere
• Aluminiu prelucrat, suprafața vopsită argintiu în câmp electrostatic
• Însemne BMW Boxer
• Furnizat cu cheie hexagonală specială și garnitură

Alarmă antifurt

Sistemul răspunde la schimbări de poziție și la vibrații cu un semnal auditiv puternic și cu luminile de avarie funcționând intermitent.

• Semnale acustice și vizuale când motocicleta este mișcată sau în caz de vibrații
• Activarea poate fi programată individual (automat la oprirea contactului sau prin telecomandă)

Alte accesorii utile

• Husă pentru motocicletă
• Lacăt pentru discul de frână cu alarmă antifurt
• Triunghi reflectorizant BMW Motorrad
• Kit de prim ajutor, mare sau mic
• Încărcător pentru baterie
• Unealtă multifuncțională
• Pompă de picior compactă
• Kit de reparație pentru pneuri tubeless
• Produse de Îngrijire BMW
• Ulei de motor