lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradBMW R nineT Urban GS - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

BMW R nineT Urban GS

BMW R nineT Urban G/S

R nineT Urban G/S

Atrăgător. Puternic. Răcit cu aer.

Bucură-te de senzația plăcută a unui boxer cu o poziție de pilotaj dreaptă și relaxată, combinată cu tehnologie modernă. Alege dintre nenumăratele opțiuni de personalizare pentru ideile tale unice. R nineT Urban G/S face o declarație clară: Aduce tribut primelor zile ale poveștii de succes G/S de la BMW Motorrad. Doar o privire și este clar că R nineT Urban G/S capturează spiritul off-road al acelor vremuri. În același timp, caracteristicile sale de pilotaj îl fac un membru adevărat al familiei actuale R nineT. Reflectează modul de viață al acelor timpuri: Oamenii știau unde vor să meargă și știau exact cum vor ajunge acolo.

Sursa de inspirație: inconfundabilă

Designul lui R nineT Urban G/S este atrăgător. Elementele stilistice distinctive fac din el o motocicletă puternică, robustă, care aduce tribut designului original G/S: roata față de 19 inci, furca telescopică cu burdufurile familiare, masca farului cu parbriz și aripa față înălțată definesc partea frontală a motocicletei. Profilul este definit de o linie orizontală pronunțată. Elementele de caroserie albe și șaua roșie îngustă și ușor alungită reînvie spiritul legendarului R 80 G/S din 1980. Motorul și cadrul negru accentuează acest efect. Noile instrumente de bord rotunde, clasice, arată și ele că Urban G/S face parte din familia R nineT.
R nineT Urban G/S excelează pe orice de la drumuri neasfaltat până la drumuri forestiere. Jantele cu spițe și pneurile cramponate, scărițele Enduro, scutul termic și pedala de frână de oțel, toate oferite opțional, accentuează acest efect, atât funcțional, cât și vizual.

Tehnologie pentru plăcerea pură a pilotajului

R nineT Urban G/S este fidel tradiției cu estetica sa, dar motocicleta respectă în măsură egală și prezentul, prin tehnologia sa modernă. Are motorul și sistemul electric consacrate deja pe BMW R nineT. Urban G/S îndeplinește standardele de poluare EU-4. Puternicul motor boxer cu doi cilindri, răcit cu aer, are o capacitate cilindrică de 1.170 cmc și o putere de 81 kW (110 CP) pentru o livrare a puterii foarte dinamică, chiar și la viteze mici. Totul pentru o experiență a pilotajului ușoară și modernă. ABS-ul din echiparea standard și sistemul ASC (Automatic Stability Control) oferit opțional te asigură că ești mereu în siguranță atunci când pui puterea pe drum – sau pe pietriș. Și mai există o referință vizuală la rădăcinile enduro ale lui G/S: sistemul de evacuare înălțat, realizat din oțel inoxidabil lustruit.

Drept și maiestuos

Triunghiul ergonomic echilibrat al lui Urban G/S te menține agil și încrezător la drum: Ghidonul ceva mai înalt, șaua lungă și scărițele mai joase și mai late, montate mai în spate, ajută la formarea unei experiențe a pilotajului relaxate, care transmite încredere. Înălțimea standard a șeii este de 850 mm. Grație șeii joase oferite opțional, R nineT Urban G/S oferă stabilitate pentru rideri de aproape orice dimensiuni.

Personalizare aproape fără limite

Când vrei aspect off-road sau o senzație retro, R nineT Urban G/S îți exprimă stilul de viață mai bine decât orice altceva. Așa că, atunci când vine vorba de personalizare, posibilitățile sunt aproape nesfârșite, după cum se arată atât de bine în nenumăratele aventuri întâmplate de-a lungul istoriei modelelor G/S. R nineT Urban G/S poate fi convertit rapid într-o motocicletă monopost, grație subcadrului detașabil pentru pasager. Există și o gamă de accesorii Originale BMW Motorrad din care poți alege. Opțiunile includ un crashbar, protecții pentru motor sau o grilă de protecție pentru far. Motocicleta vine și cu mai multe accesorii opționale, inclusiv jante cu spițe, diferite rezervoare, ASC (Automatic Stability Control), manșoane încălzite sau semnalizatoare cu LED. Dar R nineT Urban G/S este ideal și pentru instalarea componentelor fabricate special, precum noile noastre piese Prelucrate. Pe scurt: Individualitatea ta este la fel de nelimitată ca plăcerea pilotajului.

DATE TEHNICE

R NINE T URBAN G/S
R NINE T URBAN G/S
Motor
Tip Motor cu doi cilindri opuși (Boxer) răcit cu aer/ulei în 4 timpi, 2 arbori cu came și 4 supape pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 81 kW (110 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 116 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă în admisie / management digital al motorului cu limitare în frână de motor, aprindere dublă
Control emisii Convertizor catalitic controlat cu 3 căi, standarde de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 5.3 l
Tip combustibil Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (puterea maximă la 98 RON)
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Transmisie cu șase trepte cu roți dințate elicoidale
Transmisie Transmisie cu arbore cardanic
Şasiu / frâne
Cadru Concept de cadru din trei bucăți, cu cadru față și subcadru spate din două bucăți, ansamblu motor-cutie portant, partea din spate a subcadrului detașabilă pentru pilotaj fără pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică, 43 mm diametru al tubului fix
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; monoamortizor central, pretensionarea arcului reglabilă complet prin cheie cu cârlig, amortizarea la revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 140 mm
Ampatament 1,527 mm
Distanţa de fugă 110.6 mm
Unghi viraj ghidon 61.5°
Roţi Jante turnate
Jantă, faţă 3.00 x 19″
Jantă, spate 4.50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Jantă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă Frână cu 2 discuri, diametru 320 mm, etriere cu 4 pistonașe
Frână, spate Frână cu 1 disc, diametru 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2,175 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 870 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1,330 mm
Înălţime şa, masă proprie 850 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1,890 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 221 kg
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 209 kg
Volum util rezervor 17 L
Rezervă aprox. 3,5 L
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului