lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradBMW R nineT Pure - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

BMW R nineT Pure

BMW R nineT Pure Ctalanograu uni

Noul BMW R nine T Pure

Roadster pur, răcit cu aer

Noul BMW R nineT Pure este motocicleta perfectă pentru puriștii care își doresc o un roadster clasic și caută esența motociclismului.
Este inspirat din perioada ’70-’80, dar își are originea mult înainte. Încă de la prima motocicletă, BMW a creat modele simple și dinamice, adevărate reprezentante ale motociclismului pur. De pe atunci, motorul boxer era elementul cheie al întregului concept.
Totodată, noul R nineT Pure oferă multiple posibilități de personalizare. În acest fel, te poți bucura de motocicleta visurilor tale, potrivită stilului tău de viață.
Îi vei simți originea, indiferent dacă alegi să o personalizezi sau să te bucuri de senzațiile pe care ți le oferă la accelerare.

Redus la esențial

Designul noului R nineT Pure reprezintă esența roadsterului clasic. Farul circular cu inel cromat, carcasa lăcuită și noul vitezometru circular schimbă total aspectul părții frontale. Proporțiile sunt echilibrate de folosirea unui cadru cu trei componente, precum și de utilizarea unei suspensii față convenționale. Elementul central este motorul boxer, nerăbdător să vuiască. Rezervorul din oțel și partea dorsală îngustă completează o siluetă totodată stilată și elegantă. Agilitatea este asigurată de jantele turnate din aliaj cu 5 spițe. Cu toate acestea, designul simplist nu limitează posibilitățile dinamice sau de personalizare a motocicletei: ai la dispoziție o multitudine de accesorii să o echipezi, modifici, individualizezi– stilul tău, motocicleta ta.
Baza motocicletei: un concept dovedit ca fiind excelent și, bineînțeles, calitatea BMW Motorrad.

Motor boxer pentru o experiență de pilotaj autentică

Motorul și electronica noului R nineT Pure și-au dovedit deja calitățile pe modelul R nineT. Motorul boxer răcit cu aer/ulei, ce oferă 110 CP (81 kW), promite o experiență de pilotaj pură, autentică. Evacuarea 2-în-1, cu aspectul său clasic, completează experiența pilotajului cu un sunet puternic. Mulțumită sistemului ABS standard și a sistemului optional ASC, te poți bucura în siguranță de întregul potențial al motocicletei.

Elegant și sigur pe sine

Noul R nineT Pure îți permite să pilotezi motocicleta visurilor tale, în totală concordanță cu stilul și ideile tale.
Mulțumită șeii joase, motocicleta li se potrivește tuturor riderilor, indiferent de statură. Suplimentar, există posibilitatea comandării unei versiuni cu suspensie joasă.
Cu noul R nineT Pure, te poți bucura de un roadster clasic cu performanțe moderne – cu încredere, stil și dinamism.

Făcut pentru ideile tale

Ești ceea ce conduci. R nineT Pure este oglinda personalității și a cretivității tale. Cadrul pentru pasager poate fi înlăturat, spre exemplu, asemeni modelului R nineT. Dacă îți dorești să fii în centrul atenției, ai la dispoziție o gamă variată de accesorii și piese originale BMW Motorrad cu care îți poți personaliza motocicleta. Poți înlocui rezervorul de oțel cu unul din aluminiu, cu liniile de sudură la vedere sau polișate. De asemenea, poți înlocui jantele turnate din aliaj cu jante cu spițe – pentru o siluetă clasică, stilată. Există și o gamă specială de accesorii – Machined – care îți oferă posibilitatea să personalizezi și mai temeinic aspectul motocicletei tale.

DATE TEHNICE

BMW R nineT Pure
BMW R nineT Pure
Motor
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 81kW (110 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 116 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 5,3 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cardan
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din trei secțiuni, una în față și doua în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică cu jambe de 43 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 120 mm
Ampatament 1.493 mm
Distanţa de fugă 105 mm
Unghi viraj ghidon 63,4°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,50 x 17″
Jantă, spate 5,50 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.105 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 900 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.240 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.750 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 219 kg
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 211 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă app. 3,5 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

Accesorii pentru R nineT Pure

Să facă o motocicletă unică într-un mod inconfundabil este gloria supremă a pasiunii unui rider pentru motociclete. Pentru R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Racer și R nineT Pure, poți alege acum din Piesele Prelucrate din programul de accesorii originale BMW Motorrad gândit exact pentru acest scop.

Realizate din aluminiu premium, aceste componente separate extraordinare reprezintă un design premium și chiar și mai mult „Spirit Custom”.

Capace pentru cilindri Prelucrate

Un look „heritage” și mai accentuat: capacele pentru cilindri accentuează motorul cu doi cilindri opuși prin stilul lor „Contrast Cut”.

• Capace pentru cilindri prelucrate la CNC, realizate din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Efect evident de customizare prin accentuarea motorului cu doi cilindri opuși
• Componentă solidă cu rezistență excelentă la fisurare, chiar dacă motocicleta cade
• Asortat: Capac al bușonului de ulei Prelucrat

Capac Prelucrat pentru bușonul de ulei

Mai multă distincție – asortându-se cu capacele cilindrilor Prelucrate, capacul bușonului de ulei completează look-ul customizat al motocicletei în toate versiunile (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure sau R nineT Racer).

• Capac al bușonului de ulei prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Aspect unic bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Design gândit în mod optim pentru a se asorta cu capacele cilindrilor Prelucrate

Capac de curea Prelucrat

Deosebit de atrăgător și bine răcit – grație capacului de curea Prelucrat, motorul arată excelent și din față și beneficiază de răcire cu aer optimă.

• Capac de curea prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Vedere frontală evident modificată, deosebit de atrăgătoare
• Răcirea cu aer a motorului este îmbunătățită de forma acesteia

Capac pentru far Prelucrat

O îmbunătățire a aspectului: farul Prelucrat îi conferă perspectivei frontale a motocicletei un caracter individualist.

• Capac pentru far prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Accentuează în mod clar farul și îi conferă motocicletei un look deosebit în partea din față

Capac Prelucrat pentru capetele de ghidon

Capacul Prelucrat pentru capătul de ghidon evidențiază o abordare neobișnuită pentru a accentua ghidonul.

• Capac elegant pentru capetele de ghidon, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Diametru: 38 mm.

Capac Prelucrat pentru axul spate

Acest capac aduce o abordare atrăgătoare și premium pentru a ascunde gaura din axul spate.

• Capac pentru axul spate prelucrat CNC, realizat din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Acoperă gaura din axul spate
• Diametru: 75 mm

Capac Prelucrat pentru transmisia finală

Nici un detaliu nu este prea mic ca să fie ignorat – capacul Prelucrat al rulmentului transmisiei finale îl înlocuiește pe cel standard și complementează în mod perfect capacul Prelucrat al axului spate.

• Capac al rulmentului transmisiei finale prelucrat CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic
• Diametru: 42 mm

Capac prelucrat pentru lagărul basculei

Accesorii de aluminiu în stânga și în dreapta – capacul Prelucrat pentru lagărul basculei înlocuiește capacul standard din plastic și ascunde capetele vizibile ale șuruburilor.

• Capace pentru lagărul basculei prelucrate CNC, din aluminiu
• Look unic, bicolor, grație procedurii „Contrast Cut”
• Înlocuiește capacul standard din plastic de pe stânga ș acoperă șurubul evident de pe dreapta
• Diametru: 51 mm (stânga) / 60 mm (dreapta)