lucky patcher apk download
blackmart download Automobile Bavaria BMW MotorradG 310 R - Automobile Bavaria BMW Motorrad

Automobile Bavaria BMW Motorrad

G 310 R

BMW Motorrad G 310 R Pearl white metallic

CULORI DISPONIBILE

G 310 R

Plăcere intensă a pilotajului

BMW G 310 R este esența plăcerii pilotajului. A fost realizat pentru orașele pline de viață și pentru toți cei cărora le place pur și simplu să meargă pe motocicletă. Este manevrabil, ușor de controlat și sportiv în același timp. Fie că ești un rider înalt sau mai scund – te vei simți imediat ca acasă în șaua lui BMW G 310 R! Motocicleta este ușoară, dar puternică, datorită motorului de 313 cmc. Noul model te va duce la serviciu, la următorul local interesant sau afară din oraș în deplină siguranță și cu o fiabilitate incontestabilă. G 310 R este o motocicletă BMW adevărată, dar cu o capacitate cilindrică redusă. Calitate maximă, finisări excelente și tehnologia extraordinară asigură plăcere intensă a pilotajului.

Gene bune. Estetică reușită.

Estetica reușită se moștenește din familie – G 310 R poartă în mod evident genele lui S 1000 R. Carena farului cu aspect sportiv, un far puternic, ornamente de rezervor dinamice și proporții tipice de roadster îl transformă într-un vehicul care atrage atenția pe stradă. G 310 R este ușor și puternic în același timp, grație părții frontale dinamice și spatelui deosebit. Șaua scurtă accentuează dinamismul de roadster în partea din spate și îi conferă motocicletei, mai ales în culoarea albă, un aspect inconfundabil de motorsport. Furca și etrierele de frână vopsite auriu în câmp electrostatic accentuează calitatea fabricației.

Un alt element interesant este bascula prelucrată din aluminiu. Decupările asigură greutate redusă și suspensia conferă stabilitate. Și pneurile late asigură aderența optimă – plăcerea pilotajului este garantată.

Ușor, puternic și manevrabil

G 310 R nu acceptă locul doi nici în materie de tehnică. Dimpotrivă: cu elementele tehnice sofisticate și neconvenționale, nu vei urma, ci vei conduce. Motorul monocilindric în patru timpi de 313 cmc, printre altele, te asigură de acest lucru. Înclinarea neobișnuită a cilindrului în spate și chiulasa rotită la 180 de grade coboară centrul de greutate și îl mută în direcția roții din față. Din acest motiv, G 310 R este mai agil și mai ușor de controlat. Bascula joasă și lungă asigură și mai multă stabilitate, fără a fi nevoie de mărirea ampatamentului. Niciunei motociclete BMW nu i-a lipsit încă din 2013: ABS în echiparea standard. Este montat și pe G 310 R și îți conferă siguranță la fiecare tură. Aspect reușit, motor puternic și mai puțin de 160 kg cu rezervorul plin, cu G 310 R poți să te bucuri pur și simplu de motociclism.

Toată lumea vrea o tură

Poți merge relaxat și fără stres pe străzile orașului cu G 310 R. Chiar și în aglomerația din orașele mari, vei pilota întotdeauna cu încredere, datorită amplasării optime a tuturor comenzilor. Ergonomia excelentă a ghidonului, scărițelor și comenzilor asigură o senzație superbă în pilotaj. G 310 R oferă șaua potrivită pentru toți riderii, asigurându-ți stabilitatea pe motocicletă. Și, pe orice suprafață, geometria și reglarea suspensiei fac motocicleta un vehicul agil, excelent pentru oraș. Fie că mergi în traficul aglomerat din oraș, faci naveta la serviciu sau ieși din oraș în week-end – cu G 310 R nu vei dori să te mai oprești!

DATE TEHNICE

G 310 R
G 310 R
Motor
Tip Motor monocilindru în 4 timpi, răcit cu apa, doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, lubrifiere cu carter uscat
Alezaj x cursă 80 mm x 62,1 mm
Capacitate 313 cmc
Putere maximă 25 kW (34 CP) la 9500 rpm (ECE Version)
Cuplu maxim 28 Nm la 7500 rpm
Raport de compresie 10,6 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică directă, BMS-E2
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă 145 km/h
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 3,3 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric
Alternator Alternator 330 W
Baterie 12 V / 8 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj cu mai multe discuri în baie de ulei, acționate mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, integrata in carcasa motorului
Transmisie Lanţ continuu cu garnitură inelară, cu amortizare la şoc în butuc roată spate
Şasiu / frâne
Cadru Cadru din otel fixat șuruburi, unitate motoare portanta, cadru spate din oțel tubular.
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversata cu jambe de 41 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu amortizor fixat direct, pretensionare arcului reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 140 mm / 131 mm
Ampatament 1.374 mm
Distanţa de fugă 102,3 mm
Unghi viraj ghidon 64,9°
Roţi Jante turnate
Jantă, faţă 3.0 x 17″
Jantă, spate 4.0 x 17″
Anvelopă, faţă 110/70 R 17
Jantă, spate 150/60 R 17
Frână, faţă Monodisc, 300 mm diamtru, etrier cu patru pistonase fix
Frână, spate 1 disc de 240 mm, etrier flotant cu 1 pistonaș
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 1.988 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 896 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.227 mm
Înălţime şa, masă proprie 785 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.785 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 158,5 kg
Masă totală permisă 345 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 186,5 kg
Volum util rezervor 11 l
Rezervă app. 1 l
  • Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)
  • 1) Conform Directivei 93/93/CEE, cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului